OMG, videon med Nathan och Brooke! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen så piiinsamt! Ooh, teh drama!

Skills om alla flaskor de hittade i huset: "Damn. Nathan's mom's like the alcoholic Easter Bunny."

Kasta drink och bitch slap? Oh, you go, Haley! And Skills to the rescue.

Men lite orolig för Rachels skull blir jag ändå. Hon är så ensam.
4x15
Shit! Peyton!! Stalkerkillen!

Såå bra avsnitt! Självklart går Brooke och Mouth på balen tillsammans.

Nathan som ber Dan om råd och sen gör det motsatta.

Naley!

Oj oj, nu måste jag se nästa... usch... Orolig...
4x16
Nathan och Haley borde aldrig få köra bil. Jag var lika orolig för dem som för Peyton och Brooke som var i stalkerkillens klor. Verkligen ett avsnitt som fick mig att sitta på helspänn rakt igenom.
Stalker-Derek är otäck bara han är i bild. Den här gången trodde jag nästan att Peyton skulle bli våldtagen eller ordentligt skadad på annat sätt, med tanke på att han inte lyckades förra gången. Riktigt bra att de inte lät det hända, att tjejerna fick slå tillbaka (ordentligt!) istället för att vara offer.

Mouth följer med Rachel till New Orleans? Did not see that one coming.
4x17
Chris Keller!!!!!!!

Underbart när de spelade Tyler Hiltons You'll Ask For Me.
I am what you see
I am not what they say
but if I turned out to be
could you love me anyway

Chris Keller och Nathan har alltid fantastiska scener tillsammans. Om jag ska klaga på något är det att Chris Keller inte var med ännu mer.

Mouth var härlig i fängelset, och ännu bättre var hans meddelanden på den där elektroniska tavlan.
Fin bal. Honey Grove hade gärna fått vara ett dubbelavsnitt... kan tänka mig att de klippte bort en hel del för att få allt att rymmas i ett avsnitt.
Fint att Brooke och Peyton är så nära vänner igen, jag har saknat det! Och skönt att Haley kunde förlåta Brooke, för sin egen skull (Haley ska vara glad, inte bitter!) lika mycket som för Brooke.

4x18
Åh, herregud, det är så sjukt, sjukt bra!
Dan som sitter i kyrkan och laddar ett vapen.
Keiths gravsten som brinner.
Abby när Lucas först träffar henne och hon låtsas blivit galen och bara skakar på huvudet åt allt.
Nathan och Haley. Nathan och Haley. Nathan och Haley.
Brooke som hjälper Peyton att hitta ett sätt att komma över stalker-Ian.
Stalker-Ians backstory med flickvännen som dog.
Det här avsnittet var ett av de bästa i säsongen. Så snyggt och träffande och ALLT.
Mitt OTH-maraton är verkligen överväldigande... så mycket bra på en och samma gång. Men det var min plan hela tiden - ta det överväldigande under kort tid istället för utspritt på den längre tid som avsnitten sändes.

Nu ska jag fortsätta med nästa...