CheeseGuy skrev:Under den första tillbakablicken tänkte jag "Briljant, Jack är gay!" (har vi sett något som tyder på motsatsen innan det här avsnittet?).
Yog-Sothoth skrev:Jag har faktiskt inte tänkt på om Jack kunde vara gay, men nu när du säger det verkar det ganska troligt. På en öde ö i 40 dagar, och han har inte utnyttjat den möjlighet med Kate han har fått ett par gånger... verkar inte särskilt troligt.
Simon skrev:1x20
Å andra sidan verkade han ju motvilligt gifta sig, jag såg det absolut inte som att det var det han ville göra, men jag kan ha misstolkat.
Yog-Sothoth skrev:Det bör tilläggas att man får lite förhandstitt på vad som händer i slutet av säsongen också. Väldigt trevligt.
OPIOO skrev:Måste säga att special-avsnittet var bland det mest bedrövliga jag någonsin har sett. Hade förväntat mig att få se åtminstone något vettigt, men i stället så visar de klipp från gamla avsnitt med en riktigt värdelös voice over. Och som om inte det vore nog så avslutar de med att spoila en inför fortsättningen. Ni som ännu inte har sett skiten, undvik den som pesten.
Tinwiel skrev:Inga fler flashbacks nu, utan det räcker med det som händer på ön, tycker jag.
LWes skrev:Tinwiel skrev:Inga fler flashbacks nu, utan det räcker med det som händer på ön, tycker jag.
Nästa avsnitt får vi se Flashbacks från:
Kate. Undra om det kommer bli tråkigt eller intressant. Med tanke på att hon är så tråkig blir det nog inte så kul, men det är en del saker jag vill veta, t.ex. vad fan det där lilla flygplanet var för något!
Tinwiel skrev:LWes skrev:Tinwiel skrev:Inga fler flashbacks nu, utan det räcker med det som händer på ön, tycker jag.
Nästa avsnitt får vi se Flashbacks från:
Kate. Undra om det kommer bli tråkigt eller intressant. Med tanke på att hon är så tråkig blir det nog inte så kul, men det är en del saker jag vill veta, t.ex. vad fan det där lilla flygplanet var för något!
Men efter det så får det vara slut på flashbacks!
Yog-Sothoth skrev:Illyria: Har du sällat dig till den extremt lilla skara som faktiskt vågar ha egna bilder som avatarer, eller är det någon TV-karaktär jag inte känner igen?
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:Illyria: Har du sällat dig till den extremt lilla skara som faktiskt vågar ha egna bilder som avatarer, eller är det någon TV-karaktär jag inte känner igen?
Det är Jaye från Wonderfalls. Underbara Wonderfalls. (Och vadå "vågar? Skälet till att fler inte har det är att många bilder på sig själv ser så tråkiga ut. Where's the action? Plus att det med bilder från någon serie faktiskt är ett ställningstagande påsitt sätt.)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare