av Tinwiel » tor maj 03, 2007 9:28
Det är ingen som har kommenterat American Idol på ett tag, den här säsongen har varit lite tråkig. En kort kommentar, spoiler fram till och med 634.
Dom flesta är duktiga men man saknar ändå nån som har det där extra, som Chris hade förra säsongen. Melinda Doolittle är jätteduktig men hon väljer ofta gamla, halvtråkiga låtar så jag brukar spejsa ut ändå ibland när hon sjunger. Den som jag ser mest fram emot varje vecka är faktiskt Jordin. Hon har nåt och hon ger av sig själv på scenen, och jag vet att jag blir underhållen innan jag ska se henne. Jag tror ... att jag håller på henne faktiskt. Tycker inte att hon förtjänade den negativa kritiken hon fick den här veckan, även om hon hade lite problem med verserna så knäckte hon ändå med Living on a prayer. Lakisha var duktig den här veckan. Blake gör spännande versioner av låtar och väljer ofta bra låtar, men jag vet inte om han håller i längden... Hårfärgningen var lyckad. Chris är charmig men hans gnälliga röst och wailandet är inget hit. Phil var duktig den här veckan också, jag har alltid tyckt att han har fått för mycket skit av juryn, och han börjar visa framfötterna nu.
Så.. mina favoriter är nog Melinda och Jordin. Jag blir putt om nån av dom åker ut. Nu ska jag gå och googla på vilka som blev utröstade. Två den här veckan tydligen..
Edit: Spoiler 635, alltså vilka som blev utröstade:
Chris och Phil. Jag är nöjd. Det är rätt personer som är kvar nu.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human