Rombat skrev:2x14Bara jag som reagerade på att Dick gick på defensiven å Veronicas vägnar när baseboll-snubbarna kom med lama kommentarer?
kristen asks: hey kristin... what were the ratings like for the latest veronica mars episode (march 15th)? everyone was going on how this was a crucial night for some reason, and that everyone had to watch this week if they wanted it to get picked up by the CW... so how did it do?
Kristin_Veitch replies: Well enough that a CW source tells me it's "96 percent sure" Veronica will make it to the new network next season. Party at your place or mine? Or better yet, Logan's?
LWes skrev:Precis skrivet i Watch With Kristin-chatten på E!Online:kristen asks: hey kristin... what were the ratings like for the latest veronica mars episode (march 15th)? everyone was going on how this was a crucial night for some reason, and that everyone had to watch this week if they wanted it to get picked up by the CW... so how did it do?
Kristin_Veitch replies: Well enough that a CW source tells me it's "96 percent sure" Veronica will make it to the new network next season. Party at your place or mine? Or better yet, Logan's?
Det låter mycket bra!!!
Illyria skrev:Det är torsdag, dubbla doser av VM!
Först ut: 2.15, väldigt bra avsnitt.
Ett sånt där avsnitt där det händer så otroligt många olika saker samtidigt att det är svårt att kommentera allt. Men, ett väldigt bra avsnitt.
Bättre fall denna veckan än förra, tyckte det var kul att få se Vinnie igen också. Aaron är lika sliskig som vanligt, jag hoppas han är skyldig även till mordet.
Logan spelar fortfarande, skickar falska e-mail, men jag tror han börjat falla lite för Hannah också, pga hur hon litar på honom. Jag tror Veronicas kommentarer fått honom att tänka till också och nu när Logan frågar om hjälp så har det väl med Hannah att göra. Goodie! Hoppas det blir extra mycket Logan och Veronica nästa avsnitt.
Exakt vad gjorde Kendall i Logans dusch? Uppfattade inte det.
Cassidy har problem med sitt företag, det där läraren sa om fastigheter, han hade köpt fel? Terrece har ju mystiska saker för sig, men jag tror inte han är skyldig. Tycker allt pekar mer åt Woody Goodman, han verkar ju ha stora planer för staden också, det lär spela in.
Glömde kolla efter Ausiello i avsnittet, får göra det när jag ser om det.
UPN is sending "Veronica Mars" back to her old home for the remainder of the season, which may be both good and bad news for the series.
Starting next week, "Veronica" will air at 9 p.m. ET Tuesdays -- the same timeslot it held last season. Repeats are scheduled to air on Wednesdays for at least the next two weeks; plans for after that "will be announced shortly," the network says.
With the move, "Veronica Mars" will lose its strong lead-in, "America's Next Top Model," which helped boost the critically loved high-school noir's ratings in the fall. "Veronica's" ratings have suffered in recent airings, however, partly due to the absence of "Top Model" and partly due to the return of "American Idol." For the season, it's averaging about 2.4 million viewers per week, just about even with its numbers this time last year.
Moving the show to Tuesdays does get it out of "Idol's" path, as well as that of ABC's "Lost" and CBS' "Criminal Minds." It will, however, have to go up against FOX's "House" and CBS' emerging hit "The Unit."
What the change means for "Veronica's" chances to make the jump to The CW next season remains to be seen. UPN President Dawn Ostroff, who will run the new network, is a fan of the show. Still, its marginal ratings make a pickup for The CW, which will feature programs from both UPN and The WB, less than certain.
The Buffster skrev:Håller med er andra, mycket bättre än förra veckan. Men CheeseGuy har rätt i jämförelse med The Shield var det här inte mycket att komma med.
Illyria skrev:Angående s3 (och därmed slutet på s2) beware of the spoilers:
Rob Thomas har sagt att vi denna säsong kommer få en dom mot Aaron. Hurvida den är friande eller fällande... Mysteriet för säsong 3 kommer också presenteras i slutet på s2, sista avsnittet var det nog, och mysteriet kommer vara ett pågående brott under s3, inte något i stil med det vi sett under s1-2 nu med äldre brott som nystas upp.
En tanke om flytten till tisdagar: UPN kanske förbereder inför hösten, lika bra att flytta dit VM redan nu så. Lite önsketänkande bara. Det måste bli en tredje säsong!
Imorgon är en intressant dag också, möte med SVT. Jag undrar vad de kommer säga om VM och allt.
Illyria skrev:En tanke om flytten till tisdagar: UPN kanske förbereder inför hösten, lika bra att flytta dit VM redan nu så.
Glorificus skrev:Hehe, senast en Stockholms-SVT:are var hos oss nämnde jag Veronica Mars och han var helt entusiastisk kring det. Så de är inte så mossiga som man kan tro.
CW execs aren't waiting until the UPN-WB marriage becomes official to test out a Gilmore Girls/Veronica Mars pairing. UPN announced yesterday that beginning April 11, Mars will move to Tuesdays at 9 pm — immediately following Gilmore Girls on WB. No one is officially dubbing this a test — after all, the shows are still on two different networks — but as one industry insider tells me, "It looks as though they're attempting to build a Gilmore/VM night before the merger happens." Sounds like a good idea to me.
Zaxx skrev:Jag började ju på denna serien, varför fortsatte jag inte? Hmmm skumt... får nog ta o börja om... hann komma till ep5-6 nångting.
Zaxx skrev:Jag började ju på denna serien, varför fortsatte jag inte? Hmmm skumt... får nog ta o börja om... hann komma till ep5-6 nångting.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare