AKS skrev:"Michael måste strippa för pengar i T-Bags cell i avsnitt 456" som jag vill undvika att veta i förväg.
AKS skrev:Tänk så här: om FOX *vill* att du ska se det så är det inte spoilers. Inte egentligen...Den senaste promon är värt det om jag säger så, men jag beundrar dig om du kan hålla dig borta.
AKS skrev:Själv tycker jag att promos och sånt som nämns i "mainstream media" är okej eftersom det är okej att veta enligt FOX och skaparna. Det är detaljerna som "Michael måste strippa för pengar i T-Bags cell i avsnitt 456" som jag vill undvika att veta i förväg.
AKS skrev:Strike two! Yesss!
Men jag tror att denna promo är värd det. De andra promofilmerna är ingenting i jämförelse, även om jag gillade dem också.
AKS skrev:Sista frågan hanterar de skådespelare som har annat att göra än PB denna säsong. Svaret var precis vad jag väntat mig.
Glorificus skrev:Min mamma påstår att någon sagt till henne angående seriens titel att den ska bytas ut mot något annat när det blir fler säsonger. Någon mer som hört det ryktet eller är det bara någon nöjesjournalist som läst för mycket internetspekulationer och spridit det vidare som fakta? Det enda vi hört hittills är väl att det blir tre säsonger.
LWes skrev:Det låter som om din mamma hört något från någon som hört något från någon som läst något som någon läst som någon spekulerat om eller nåt.
Glorificus skrev:Inser ni hur få dagar det är kvar tills man får se ett nytt PB-avsnitt?! Säsong 2!!!
![]()
![]()
![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare