Tinwiel skrev:Spoiler hela serien
Det kanske är Walt som fantiserar ihop henne och så dyker hon bara upp en dag.
Bender skrev:Konstigt att ett visst gäng funnit varandra men skiter i dom andra.
LWes skrev:Bender skrev:Konstigt att ett visst gäng funnit varandra men skiter i dom andra.
Det tycker jag inte.
Jag menar, det är ju tydligt i t.ex. min klass hur det är uppdelat i olika grupper. Hälften av personerna har jag knappt pratat med och jag har aldrig umgåtts med dom fast jag vet vad dom heter.
I Lost vet alla säkert vad alla heter vid det här laget, men dom kanske bara inte umgås så mycket med 'dom övriga'.
Tob skrev:LWes skrev:Bender skrev:Konstigt att ett visst gäng funnit varandra men skiter i dom andra.
Det tycker jag inte.
Jag menar, det är ju tydligt i t.ex. min klass hur det är uppdelat i olika grupper. Hälften av personerna har jag knappt pratat med och jag har aldrig umgåtts med dom fast jag vet vad dom heter.
I Lost vet alla säkert vad alla heter vid det här laget, men dom kanske bara inte umgås så mycket med 'dom övriga'.
Håller ju med om LWes resonemang, men frågan är om man verkligen kan göra den liknelsen. Situationen är ju något annorlunda om man jämför med en klass och en grupp av människor på en öde ö. Fast å andra sidan samma mentalitet gäller ju fortfarande, förmågan att gruppera sig.
Lost Season Finale Expands!
The season finale of ABC's hit SF series Lost has been expanded to two hours, from the originally planned 90 minutes, for creative reasons, Variety reported. The May 25 finale is also being scheduled directly opposite Fox's American Idol climax, the trade paper said.
Series creators J.J. Abrams and Damon Lindelof had planned for a 90-minute Lost wrap-up, but once the final script came in longer than expected, the decision was made to expand the finale to two hours, the trade paper reported.
Illyria skrev:1x19:Var det någon som uppfattade det som att Locke hade blivit förlamad pga operationen och vad hans föräldrar gjorde mot honom?
I avsnittet ska han föreställa mycket yngre, att det i flashbackesen hände för rätt länge sedan och eftersom han bara suttit i rullstol i fyra år så är detta inte relaterade händelser väl?
JRT skrev:Kul. Suttit och laddat avsnitt 19 i flera timmar från en seg uppkoppling för att det var den enda med en ledig slot. Jag trodde i alla fall att det var avsnitt 19 till jag öppnade skiten och det visade sig vara avsnitt 1.Får återkomma när jag hittar någon annan att dra ner det från...
CheeseGuy skrev:1x19:
Återigen är min spontana reaktion "Nu MÅSTE det hända något riktigt dramatiskt i början av nästa avsnitt!".
CheeseGuy skrev:Och när jag ändå postar i den här tråden... Finns det någon rimlig förklaring till varför Irakiska soldater i en irakisk militärbas i - antar jag - Irak pratar engelska i 1x09? Koreanerna fick ju prata koreanska.
AKS skrev:Killen som spelar Sayid kanske inte kan tala arabiska (eller är det persiska? Nej, det är väl mest i Iran det?). Eller så är arabiska lite "känsligare", pga den politiska diskussionen, än koreanska. Jag har ingen aning faktiskt. (Vilket anatgligen märktes utan att jag sa det, hee.)
LWes skrev:Illyria skrev:Killen som spelar Sayid är väl typ indier, har för mig att jag läst det någonstans ivarjefall
Han är väl från england?
edit: enligt imdb är han född i england.
LWes skrev:JRT skrev:Kul. Suttit och laddat avsnitt 19 i flera timmar från en seg uppkoppling för att det var den enda med en ledig slot. Jag trodde i alla fall att det var avsnitt 19 till jag öppnade skiten och det visade sig vara avsnitt 1.Får återkomma när jag hittar någon annan att dra ner det från...
haha. Hemsk upplevelse! Använd BitTorrent väl...
JRT skrev:Kul. Suttit och laddat avsnitt 19 i flera timmar från en seg uppkoppling för att det var den enda med en ledig slot. Jag trodde i alla fall att det var avsnitt 19 till jag öppnade skiten och det visade sig vara avsnitt 1.Får återkomma när jag hittar någon annan att dra ner det från...
LWes skrev:CheeseGuy skrev:1x19:
Återigen är min spontana reaktion "Nu MÅSTE det hända något riktigt dramatiskt i början av nästa avsnitt!".
Förut har dom ju helt ignorerat sånna saker i följande avsnitt, så jag tror inte att vi kommer få veta vad som finns där i förns i kanske säsongsavslutningen?
CheeseGuy skrev:Förresten (1x19):
Det vore trevligt med fler glimtar av hur de sköter vardagssysslor på ön (men givetvis bara i förbifarten som i det här fallet). Jag undrar hur de klipper sig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare