Glorificus skrev:Har precis varit och hämtat ut ett paket med mitt senaste eBay-köp, nämligen en box med första säsongen av Survivor. Ska börja se i kväll, och försöka komma ihåg att kommentera här mellan avsnitten.
Tob skrev:Glorificus skrev:Har precis varit och hämtat ut ett paket med mitt senaste eBay-köp, nämligen en box med första säsongen av Survivor. Ska börja se i kväll, och försöka komma ihåg att kommentera här mellan avsnitten.
Handlar detta om ett fullständigt impulsköp? Har du inte sett något av de senare säsongerna? Jag har också funderat på att köpa de tidigare säsongerna, eller få tag på någotvis, det känns lockande iaf. Survivor är väldigt underhållande. Jag gillar det jättemycket, förutom säsong 11 tror jag, som inte alls var så bra som alla andra säsonger jag har sett. Om du gillar det så häng på och se säsong 13 nu. Den har börjat fantastiskt bra. Jag tror det är den bästa början jag har sett, sen är det så få som ser det, vore roligt med fler kommentarer.
Apropå LWes koppling till Big Brother, så tycker inte jag att Big Brother liknar Survivor så mycket, Big Brother är betydligt mer strategi....vilket inte behöver betyda att det är sämre...många gånger så är det just det som är styrkan med Big Brother.
13.2
LWes: Är det första gången som ett lag verkligen gör en aktiv läggning. Tycker det var intressant i alla fall. Tyckte ifs Billy verkade rätt skön, iaf när man slipper honom IRL själv, för det är bergsäkert en person jag har stört mig extrem mycket på. Sen snacket om kärlek vid första ögonkastat vet jag inte riktigt vad jag skall tro om.....jag blev nog lika förvånad som Jeff såg ut att vara.
Tinwiel skrev:Projekt Runaway, flera avsnitt i rad på tv3. Jag har inte följt serien tidigare men nu tycker jag att det är rätt så underhållande. Tokigt att jag inte har tittat tidigare.![]()
Perfekt bakissöndag! (om jag hade varit bakis, det är jag inte men känner mig lite småkrasslig, så det funkar ändå.. )
Tam skrev:Tinwiel skrev:Projekt Runaway, flera avsnitt i rad på tv3. Jag har inte följt serien tidigare men nu tycker jag att det är rätt så underhållande. Tokigt att jag inte har tittat tidigare.![]()
Perfekt bakissöndag! (om jag hade varit bakis, det är jag inte men känner mig lite småkrasslig, så det funkar ändå.. )
Oh det fastnade jag framför igår. Visste inte det var idag också. Vem vann?
Tob skrev: (spoiler 13.13) Längesedan jag sade något om Survivor. Tycker denna säsongen är väldigt bra. En av de bästa. Mina favoriter är helt klart Yul, Ozzy och ev. Becky. Den trion hejar jag på i alla fall. Sen var ju detta ett återföreningsavsnitt, och som alltid slutar det med att jag snyftar i kapp med deltagarna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare