brat skrev: (spoiler 507) En av de första saker jag ska göra när jag får samlingsboxen (den som MÅSTE komma snart!!) är att se slutet av 507 och lyssna på hela "You are my sunshine". Jäkla kassa rippare.
Rombat skrev:Jag visste inte att det fanns ett ord för tjejer som tänder på homosexuella killar. Jag menar, vad är meningen? Det behövs inget för män som tänder för lesbianer ju. Illa.
Edit: Jag hörde det på radio iadg alltså.
gaspode skrev:haha, ja men vi måste ju sätta ord på allt. It's what we do.
Och var vore vi utan ord?! va? va? va?
gaspode skrev:haha, ja men vi måste ju sätta ord på allt. It's what we do.
Och var vore vi utan ord?! va? va? va?
Enligt wikipedia heter den manliga motsvarigheten "Dyke-tykes"...
wikipedia skrev:furthermore people who associate with gays, lesbians, and bisexuals may be called "fruit flies" regardless of their sex.
Så att folk vet vilka som ska in i koncentrationslägrena sen eller!?wyndham skrev:wikipedia skrev:furthermore people who associate with gays, lesbians, and bisexuals may be called "fruit flies" regardless of their sex.
Ai skrev:Gale på nästa Gray's Anatomy!
brat skrev:Vad gjorde Peter i Greys?
mrkinneyitsyou skrev:Oooh Gale på Grey's! Det avsnittet måste jag se. Hade ingen aning om att Peter Paige varit med, det var synd. Vet någon när avsnittet med Gale kommere visas på svensk tv? Då ska jag vara beredd.
HeY skrev:Det Greys avsnittet (3x02) har redan gått på svensk tv. De är på 3x20 eller något nu. Du får vänta på repriser![]()
Hittade en scen med honom, dålig kvalité dock: http://youtube.com/watch?v=6cxXD8xxQ4E
HeY skrev:Jaha! Jag trodde att Peter Paige var skådespelarens namn och att Gale var hans karaktär i OaF - det vill säga, samma person. My mistake
Hittade en scen med honom, dålig kvalité dock: http://youtube.com/watch?v=6cxXD8xxQ4E
Ai skrev:(och ja. detta var såklart bara en ursäkt för mig för att spamma med bilder!!!)
Glorificus skrev:Helt godkänd ursäkt, tycker jag. Alldeles för längesen vi hade bilder i tråden!!
Ai skrev:*öppnar upp photobucket*
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare