Men jag såg några avsnitt igår. Det är fortfarande bra, men en favoritserie kommer det nog aldrig bli för mig.
caffeineaddict skrev:Ser mer och mer framemot en Shield-omtitt, men jag tänker göra som jag har gjort med 6FU och vänta tills hela serien finns på DVD och dra av allt på ett bräde. Med undantag för när man har sett några scener eller ett halvt avsnitt här och där på TV så har jag bara sett varje avsnitt en gång.
LWes skrev:Vet någon vart man kan ladda hem säsong 5?
LWes skrev:5x01
noike skrev:LWes skrev:5x01
Säsong fem är intensiv.
Spoiler s5.
Fan, bara att läsa "5x??" i den här tråden får min mage att vända på sig och ge mig rysningar. Januari kan inte komma tillräckligt snabbt.
noike skrev:LWes skrev:5x01
Säsong fem är intensiv.
LWes skrev:Nedräkningen till 5x11 - "det bästa tv-avsnittet någonsin" har börjat...
CheeseGuy skrev:LWes skrev:Nedräkningen till 5x11 - "det bästa tv-avsnittet någonsin" har börjat...
Jag undrar bara hur farligt det kan vara med sådana förväntningar.
LWes skrev:5x10
noike skrev:Det verkar som om Shawn funderar på att fortsätta med en sjätte säsong efter andra halvan av s5 är klar. Jag är ambivalent till det.
s5x1-11Delar av mig skriker "ja, mera av Shield!" medan en annan del är "Utan Lem?! Det går ju inte!".
noike skrev:Det verkar som om Shawn funderar på att fortsätta med en sjätte säsong efter andra halvan av s5 är klar. Jag är ambivalent till det.
s5x1-11Delar av mig skriker "ja, mera av Shield!" medan en annan del är "Utan Lem?! Det går ju inte!".
poser skrev:Det var väll du och jag som pratade om det här.
Hur mycket man än älskar the shield så känns det som att den här säsongen är perfekt för att avsluta serien. En fortsättning utan Lem känn verkligen smärtsam.
Tob skrev:Uhh...bara ett avsnitt kvar av tredje säsongen nu.
3.14
Lem har aldrig riktigt varit i fokus, eller inte för mig iaf, bland Strike teamet så är det Shane och Vic, Vic och Shane, sen dem där andra två....Lem och Roonie hänger liksom med som någotslags bihang.
noike skrev:Tob skrev:Uhh...bara ett avsnitt kvar av tredje säsongen nu.
3.14
Lem har aldrig riktigt varit i fokus, eller inte för mig iaf, bland Strike teamet så är det Shane och Vic, Vic och Shane, sen dem där andra två....Lem och Roonie hänger liksom med som någotslags bihang.
Jag håller med, på sätt och vis. Främst på grund av att Lem och Ronnie inte lyfts fram på samma sätt -- vilket känns lite bittert eftersom de är fullständigt nödvändiga för helheten. Samtidigt har det väl varit svårt att göra någon historia som centrerar sig runt dem två på samma sätt. Lem är ju gruppens moraliska ankare och Ronnie är kanske lite för smart jämfört med de andra, det blir väldigt svårt att hitta en konflikt på samma sätt som Shane och Vic.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]