RalfiParpa skrev:men jag vill ändå nämna fotot: Dexter är helt enkelt världens sexigaste TV-serie. Jag önskar att jag kunde se serien som den ska ses: i HD och på en vräkig TV istället för en blygsam datorskärm.Mycket tid, pengar, och energi har lagts ned på att Dexter ska se jävligt bra ut och i HD märks det: när Dexter glider fram i stekheta Miami i High Definition är varenda svettpärla på hans panna distinkt och uttalad. Det är nästan sublimt. Rekommenderar det.
sjostrand skrev:Jag ser fram emot att börja titta på Dexter. Den verkar bra och nu äntligen ligger säsong ett i min väska...
Hoppas den lever upp till de höga förväntningarna ni gett mig...
eriked skrev:Ja.. riktigt jäkla bra är det nu.![]()
(spoiler 2x05) Barscenen var verkligen grymt bra.
Ang. slutet. Kameran såg väl bara att Dexter var där. Inte att han rengjorde båten. Det verkade så iaf. Men det så ändå inte särskilt bra ut.
gaspode skrev:eriked skrev:Ja.. riktigt jäkla bra är det nu.![]()
(spoiler 2x05) Barscenen var verkligen grymt bra.
Ang. slutet. Kameran såg väl bara att Dexter var där. Inte att han rengjorde båten. Det verkade så iaf. Men det så ändå inte särskilt bra ut.
Om kameran funnits där hela tiden kan de ju kanske länka ihop hur Dexter kommer och går precis efter mord-tillfällen. Om de nu sparar banden så länge. Men det känns som det räcker att han är där och smyger på natten för att det skall verka misstänkt
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare