Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tob » ons jul 26, 2006 21:33

Tack för uppdateringen. Håller väl med om det mesta i ditt resonemang. Will förblir nog ofarlig. Tyckte också det kändes som att Veto tävlingen var uppgjord, eller ja, gjord för att CG skulle vinna. Men fyfan för att äta slop i 60 dagar till. Fyfan.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » ons aug 02, 2006 21:43

Senaste Big Brother-avsnittet var också sjukt bra :o Det är helt otroligt :eek:
Ouch! James som arg fiende är inte bra, Janelle satt i en svår sits och jag höll med henne ända till man fick se James' reaktion!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » tor aug 03, 2006 0:28

LWes skrev:Senaste Big Brother-avsnittet var också sjukt bra :o Det är helt otroligt :eek:
Ouch! James som arg fiende är inte bra, Janelle satt i en svår sits och jag höll med henne ända till man fick se James' reaktion!

Problemet med Janelles beslut nu är ju att hon har fått alla floaters emot sig. Därför hade det varit bättre om hon hade försökt få ut boogie eller will. Fast dem är så sjukt jävla underhållande att jag vill ha kvar dem pga. det, skrattar hysteriskt under deras telefon-sketcher. Jag tycker det kan bli spännande nu, hur det blir framöver, när James tydligen inte alls är pigg på S6-alliansen.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » lör aug 05, 2006 1:32

Bäst att jag skriver om senaste Big Brother ikväll så att jag inte glömmer det:
HUR SPÄNNANDE ÄR DET INTE NU?!
Allt hänger på Kaysar nu, han är den enda man kan lita på och han har sagt så många gånger att han inte tänker ge sig i en uthållningstävling igen (förra året var det ju hans undergång)
Tur att dom röstade ut Diane, för hon är bra på sånna!
Och den där veto-prylen man kunnde få i ägget är intressant.
Den här tävlingen är för spännande för att spoilas, så även om det läggs ut live feeds innan nästa avsnitt ska jag inte se det innan.
Det är så spännande och bra!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav AKS » tis aug 08, 2006 12:23

Hell's Kitchen 2.9

Haha, kan inte fatta att Keith sa det där till Gordon. Jag antar att det han sa var "I personally think you have the fucking hots for Virginia." Ja, han kan ju tro det om han vill. Snacka om att tro mycket om sig själv. Somo om Ramsay skulle välja nån bara för att han vill vara nära henne lite längre -- dessutom filmad hela tiden så att hans fru kan se det. Keith bevisade verkligen att han inte är den skarpaste kniven i knivblocket. Good riddance, säger jag. Han och Heather betedde sig dessutom som mobbare tidigare i avsnittet så trots att jag tidigare tyckt att keith verkat vara bra så kan han nu dra...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tob » tis aug 08, 2006 15:51

Hells Kitchen 2.9

Jösses. Jag hade gärna velat se att Heather hade fått åka. Överlag så tycker jag nog hon har varit den sämsta av dem tre. Det som talade emot Virginia var ju hon har varit så tveksam under så många gånger, medans Keith har varit jäkligt stabil, den bild man fått på tv iaf. Men i detta avsnittet så verkade nog det som att Virginia var den bästa.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tob » ons aug 09, 2006 20:38

BB 7.15
Will: "You gotta love Big Brother All Star!" Hell, Yeah....! Nu är det så fantastiskt spännande och underhållande. Jag vet inte vad jag skall göra nu när både James och Kaysar sitter upp. Det är dem två i BB 6 som jag helst vill ha kvar. Hade varit så jävla klockrent om Marcellas hade blivit nominerad.

Rock Star 2.11 Detta är så jäkla bra!
Jag höll med Supernova förra veckan om att Ryan knäckte riktigt hårt på sitt piano. Det var en sån jäkla intensitet. Svårt att säga om han var ännu bättre denna veckan, men helvete, vilken framförande och till vilken låt. Jag älskar den låten.

Lukas, helvete, fan vad bra. Rysningar.

Magni och sin soloprestation var inte nådig. Så jävla bra.

Storms framförande av We are the champions, ja, bra.

Zayre är lite av en favorit, men hon passar inte riktigt in, och jag förstår inte varför hon inte riktigt inser det själv för jag tror hon skulle kunna få in lite mer rock i det hela och inte så glassigt. Hennes outfits är om inte annat jäkligt kreativa, och hett, hett....!
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » ons aug 09, 2006 21:56

BB 7x15: Det är sjukt bra är vad det är
Veto-tävlingen var fantastisk.
Man skulle kunna tro att det var fantastikt att Janelle vann, men det visade sig vara mycket dåligt! Det var kul att dom såg till att alla verkligen trodde att Marcellas hade tagit alla priser!
Jag visste inte 100% att hon skulle nominera Kaysar, och jag hoppades att hon ändrat sig i sista stund, men icke...
Det finns dock en plan att vända det och ta ut James, så det hoppas jag på.
Röster mot James:
Janelle
Howie
Will
Boogie
James kan eliminera en röst, så det krävs att antingen Erika, George eller Marcellas röstar ut James, och eftersom han ses som farlig spelare är det inte omöjligt!
Visserligen har Will och Boogie en allians med Danielle och James...
Men Will och Boogie bryr sig inte och skulle nog rösta ut James om dom ser det som ett bättre alternativ...
Det är så spännande!!! 47% av tittarna röstar på Kaysar som sin favorit. 47%!!! Hälften har Kaysar som sin favorit! Han kan inte åka ut!
Will - 10%, Janelle - 25%
Deltagarna verkar helt övertygade om att någon kommer komma tillbaka, och om det är så, hoppas att Kaysar åker ut och kommer tillbaka (IGEN!)!!!

Hur bra är det inte? Det är helt fantastiskt!

Rock Star 2x11 - Den här serien är ju inte dålig den heller, nej!
Ryan har varit min favorit sen början och jag har inte ändrat mig nu direkt!
Zayiera eller vad hon nu heter hatar jag. Hon är ju sämst! Det finns inte ens 1% chans att hon kommer vinna. Jag kan nog se alla som är kvar som sångaren för Supernova (vissa mer än andra så klart), men inte en chans att Zeiyara kan bli det. Hon borde åka ut.
Nej, Jill också kan jag inte se som deras sångare. Dom två plus Patricie (det var dom tre som var i tidig bottom-three ju - YES) är mina minnst favoriter. Blä.
Jag hoppas att Josh vinner HoH nästa vecka, för han ligger nog inte så bra till... AH! Just det, det här var fel serie :P , men jag gillar verkligen Josh, och det är synd att bandet verkligen inte kommer välja honom. Men jag hoppas att han är kvar så länge som möjligt.
Lucas är jobbig. Speciellt i senaste webisoden. Kan han sluta störa dom andra eller? Han är jobbig...

Nej, jag tror att Ryan är den som kommer vinna, det borde i alla fall vara så!

Just det, HAHAHA - Delanna's text till låten i senaste webisoden! Det var kul att Supernova tyckte att den var riktigt dålig.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » tor aug 10, 2006 11:50

Rock Star 2.12
WTF! Ryan var i bottom three vid något tillfälle. WTF! Ryan är i bottom three. Vad är det för fel? huh? missade jag något fundamnetalt med hans framförande igår? förstår inte nånting.

Enjoy the Silence är nog en av mina favoritlåtar av Depache Mode. Oh my god....sade jag för mig själv när det blev klart att han skulle sjunga den. Jag grät mig fan igenom halva framförandet, så jävla bra var det, jag hejar på Ryan nu och så lär det vara nu framöver om han inte går ner sig.

Grejen med Zayre är ju att nej, inte en chans att hon kan vara fontfigur till Supernova, det är bara fel. Men imo sjunger hon så jävla bra och man kan inte säga annat att hennes framförande är jäkligt kreativa.

Josh och Jill fick lämna. Dem tillhörde inga favoriter så jag mår inte dåligt över det. Gillade Josh tacktal rejält, hade räckt med att bara Jill hade fått åka, så hade Josh fått vara kvar.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » fre aug 11, 2006 14:13

BIG BROTHER 7x16
Fan! King Kaysar åkte ut!
Men jag är redan uppspelt på nytt, du förstår, det var mycket riktigt FEL i HoH-tävlingen (Howie tryckte ju!) och dom fick göra en ny HoH-tävling!!!!!
Jag vet inte vem som vann, men jag laddar förväntansfullt hem dessa live feeds: http://www.mininova.org/get/393110
Man får se den nya HoH-tävlingen verkar det som. Jag är så himmla uppspelt!!! Kanske är det inte kört!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » fre aug 11, 2006 21:12

BB 7.16
Riktigt synd att Kaysar åkte ur. Men jag var så förberedd på det så jag sörjer inte så. Sen hejar jag nog på James nu. Jag ger fasiken inte mycket för Howie och Janelle. Kaysar och James var dem jag hejade på ifrån season 6. Will och Boogie tillhör favortierna nu också, hoppas dem går långt tillsammans med James.

Jag laddar också feeds nu.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Illyria » fre aug 11, 2006 21:18

Ingen mer som följer Project Runway?

305 Bradley var ingen direkt bra designer, men han var ändå en rolig deltagare, synd han åkte ut. De andra två är mycket tråkigare.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » tis aug 15, 2006 23:16

Illyria skrev:Ingen mer som följer Project Runway?

305 Bradley var ingen direkt bra designer, men han var ändå en rolig deltagare, synd han åkte ut. De andra två är mycket tråkigare.

Jag följer! Det är bra.

Australian Idol 4x04:
OMG, denna säsong är fantastisk! Älskar att dom får spela instrument och egna låtar! Kommer lätt bli den bästa Australian Idol säsongen.
Jag undrar om inte A(ustralian)I har dom bästa domarna. Dom är så jävla bra!

Canadian Idol 4x22:
Verkligen inte en dålig säsong, me jag tror inte den slår förra, eller säsong 2 (min favorit Idol-säsong)

New Zeeland Idol 2x06:
Hmmm. Klart sämst av Idol-progrmmen jg följer. Deras semi-finaler var så tråkiga att jag inte tänker se mer förns dom kommer till top 10.

Philippine Idol 1x01:
Dom börjar ganska bra (för vad jag hade förväntat mig)
Lite jobbigt dock att man inte förstår det dom säger på något främmande språk, men vad gör det då?
Om avsnitt fortsätts läggas ut så fortsätter jag att se, och då är inte NZ Idol den sämsta Idol jag följer :)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav AKS » ons aug 16, 2006 17:42

Jag följer Project Runway! helt klart en favorit av de realityserier jag följer.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tob » tor aug 17, 2006 19:38

Rock Star ep. 2.14
Ryan. Fyfan vad bra han är. Hans oncore framträdande överträffade hans framförande i avsnitt 13.

Magni - Älskar den låter och underbart framförande.
Patricie - Tyckte jag inte var så bra
Zayre - Vad säger man. Inte helt fel att hon åkte ur, men samtidigt, hon var jäkligt bra igår och idag var hon fan sinnes. Underbar låt som jag aldrig hört innan och underbart framfört.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Illyria » tor aug 17, 2006 20:42

Project Runway 3.06 Jag gillar inte när de behåller en person mest pga personligheten, Vincent får stanna för han är lite halvt galen.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor aug 17, 2006 20:49

(spoiler Project Runway 3.6) Ja, medhåll. Allison har varit så bra tidigare medan Vincent inte gjort ett enda bra plagg. Fy 17!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav LWes » fre aug 18, 2006 0:36

Illyria skrev:Project Runway 3.06 Jag gillar inte när de behåller en person mest pga personligheten, Vincent får stanna för han är lite halvt galen.

Jag tror snarare att dom behöll honom för att den här gången var han bättre utan att alls tänka på vem som varit bäst tidigare, och det känns som dom gör det hela tiden, om någon har varit bra hela tiden och nu gjort en jättedålig så åker den ut istället för någon som inte varit bra någon gång och nu bara är nästan jättedålig... Det är lite dumt.
Men det var ett bra avsnitt. Jeffrey's klänning var fin.
Michael är min favorit (om det är så han som vann den här utmaningen heter)

Tob skrev:Rock Star ep. 2.14
Ryan. Fyfan vad bra han är. Hans oncore framträdande överträffade hans framförande i avsnitt 13.

Zayre - Vad säger man. Inte helt fel att hon åkte ur, men samtidigt, hon var jäkligt bra igår och idag var hon fan sinnes. Underbar låt som jag aldrig hört innan och underbart framfört.

Nej, Ryan är inte att leka med! Jag tror att han och Delana är bandets favoriter just nu, följt av Magni, Toby, Lucas och Storm.
Patrice var inte bra i det här avsnittet hon måste åka härnäst.
Lucas är så gillad att han nästan aldrig hammnar i bottom-3, vilket är synd, för jag tycker att han är överskattad.

Min gissning är att finalen blir mellan Ryan, Delana och Magni.
Mina favoriter är Ryan och Magni.
Jag tror verkligen någon av dom kommer vinna.
Magni var riktigt bra i förra avsnittet, jag tyckte faktiskt han förtjänade encore över Ryan.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » fre aug 18, 2006 1:14

LWes skrev:
Tob skrev:Rock Star ep. 2.14

Nej, Ryan är inte att leka med! Jag tror att han och Delana är bandets favoriter just nu, följt av Magni, Toby, Lucas och Storm.
Patrice var inte bra i det här avsnittet hon måste åka härnäst.
Lucas är så gillad att han nästan aldrig hammnar i bottom-3, vilket är synd, för jag tycker att han är överskattad.

Min gissning är att finalen blir mellan Ryan, Delana och Magni.
Mina favoriter är Ryan och Magni.
Jag tror verkligen någon av dom kommer vinna.
Magni var riktigt bra i förra avsnittet, jag tyckte faktiskt han förtjänade encore över Ryan.

Lukas har något visst på scen. En jävla närvaro, en jävla intensitet, en jävla inlevelse och han smittar av det på mig för det mesta. När han är riktigt bra, som förra veckan när han fick on core, så ryser jag fan mig igenom hela hans framträdande. Men just nu klassar jag Ryan som bättre, främst för att han är mer varierad, jag menar, sån sjuk jävla intensitet och närvaro genom att sitta bakom ett piano, respekt! Sen verkar han vara en mcket behagligare person. Jag gillar Ryan rakt igenom.

Dilana är överskattad tycker jag. Hon var sinnesjukt bra i första programmet. Sen tycker jag aldrig hon har kommit upp i den klassen, men hon är aldrig dålig, och skulle defintivt klara av att vara fronfigur för bandet, jag förstår varför dem tycker om henne, hon har något speceillt.

Magni var bra. Han är alltid bra tycker jag. Har fortfarande svårt att se hur han hamnade i bottom three denna veckan men han visade ju som sagt snabbt att han inte hör hemma där.

Jag hoppas på Ryan, Magni och Lukas i final. Dem är nog mina tre favoriter. Därefter kommer Storm, Toby och Dilana....klarar inte av att gradera dem. Patricia kommer sist och jag håller med om att hon måste åka ut här näst. Och jag tror hon kommer att göra det också.

Fan vad jag älskar Rock Star :lovebunny:
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » mån aug 21, 2006 20:06

Australien har gjort en Celebrity Survivor. Jag såg aldrig deras vanliga Survivor, men den lades ner efter 1 (tror jag) säsong så den kan väl inte varit så bra... Survivor UK sög otroligt mycket.
"Celebrity Survivor" - inte någon internationellt känd i alla fall. Jag vet inte vem någon av dom är... :rolleyes:

Så här var det:

Det börjar bra med en introduktion och intro och sånt, men sen:
"Ni skall strax kastas av båten. Inte bokstavligen talat, ni ska få åka i dom här små båtarna. Ni har ingenting annat än kläderna ni har på er, ett ombyte kläder och regnjackorna ni fått. :eek: och ni har även fått ta med varsitt föremål ni inte kan klara er utan. :eek: "
-Mascara :eek:
-Tarot-kort :eek:
Dummaste jag hört. Vem tar med mascara? tarot-kort? :rolleyes:
När dom kommit till ön säger dom saker som "Jag trodde vi skulle få tält" :rolleyes:
Dom får massa hjälpmedel! Flinta och vatten och sånt! Och dom tycker ändå att dom har det svårare än vad dom trodde det skulle vara! :rolleyes:

Det är bara 6 personer på varje lag - typiskt icke-amerikanskt :rolleyes:
Om det varit 3 lag hade det varit OK ;)
Och programledaren var ingen Jeff Probst direkt! (Men vem är?)

Det var ingen höjdare. Jag vet inte om jag orkar se fler avsnitt.

Senaste Big Brother-avsnittet:
Hur kan så mycket gå fel under bara ett avsnitt? Howie åkte ut!!! Fan ta Mike Boogie. Och när han vann HoH är Janelle ganska körd om hon inte kan vinna veto... *skakar på huvudet*
Jag vill så klart att Will ska vinna, men jag vill även att Boogie ska försvinna.
Jag hejjar på Janelle.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » mån aug 21, 2006 22:26

LWes skrev:Senaste Big Brother-avsnittet:
Hur kan så mycket gå fel under bara ett avsnitt? Howie åkte ut!!! Fan ta Mike Boogie. Och när han vann HoH är Janelle ganska körd om hon inte kan vinna veto... *skakar på huvudet*
Jag vill så klart att Will ska vinna, men jag vill även att Boogie ska försvinna.
Jag hejjar på Janelle.

Jag håller inte med. När Kaysar åkte ut så tappade jag helt lusten att ens försöka hålla på S6. Enda anledningen till varför jag höll på S6 var för att Kaysar ingick där. Därför så kunde det inte blivit bättre nu.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Illyria » tor aug 24, 2006 22:11

Den här veckan tyckte jag det var rätt person som åkte ut i Project Runway, även om Jefferys skapelse var ful så var han den andra alltid så tråkig. Tycker Uli, eller heter hon Uri, skulle vunnit.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » tor aug 24, 2006 22:27

Tob: Hur fantastiskt var inte den här veckans Rock Star? Bäst hittills!
Ryan var så sjukt bra och hans låt var bra och helt fantastiskt.
Magni var också riktigt bra.
Det bästa var hur Delana blev satt på sin plats när bandet och Dave fick se hur hon var. AWESOME!
RYAN ÄR BÄST! HAN MÅSTE VINNA!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav AKS » tor aug 24, 2006 22:27

Project Runway:

Ja, rätt person åkte ut. Han har ju levat i farozonen länge nu. Men Jeffrey var en bastard och hans klänning en jäkla förolämpning. Jag hade velat att Michael vann -- tyckte den klänningen var cool på nåt vis och den såg välgjord ut. hade inte gjort nåt om Uli vunnit dock. Vincent förtjänade inte vinsten, men han hade gott kunnat hamna på 3-5 plats s.a.s..

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tob » tor aug 24, 2006 22:59

LWes skrev:Tob: Hur fantastiskt var inte den här veckans Rock Star? Bäst hittills!
Det bästa var hur Delana blev satt på sin plats när bandet och Dave fick se hur hon var. AWESOME!

Jo, det var fantastiskt bra, har sagt det förr, jag älskar Rock Star! Så är det.

Ryan är så jävla bra jämt nu. Fan, vad gjorde han dem första veckorna? varför lade jag inte märke till honom? eller kan man verkligen förbättras så mycket på så kort tid? jag känner mig fullständigt förvirrad av detta. Magni var så jävla bra också. Fattar inte hur han hamnade bland dem tre. Att Patricia fick åka var givet.

Fast nu blir det värre. Vem kommer åka nu, jag har fan ingen aning, och jag vet inte alls hur Supernova rangordnar dem som är kvar nu. Det känns nästan som att Storm kan ligga lite pyrt till om hon blir aktuell. Tycker också det var skönt att Dilana åkte dit. Hon tillhör inte alls mina favoriter längre. Tror jag sätter alla framför henne nu, kanske inte Storm, men att hon åker ut finns väl inte en chans till.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » tor aug 24, 2006 23:06

Tob skrev:
LWes skrev:Tob: Hur fantastiskt var inte den här veckans Rock Star? Bäst hittills!

Jo, det var fantastiskt bra, har sagt det förr, jag älskar Rock Star! Så är det.

Ryan är så jävla bra jämt nu. Fan, vad gjorde han dem första veckorna? varför lade jag inte märke till honom? eller kan man verkligen förbättras så mycket på så kort tid? jag känner mig fullständigt förvirrad av detta. Magni var så jävla bra också. Fattar inte hur han hamnade bland dem tre. Att Patricia fick åka var givet.

Fast nu blir det värre. Vem kommer åka nu, jag har fan ingen aning, och jag vet inte alls hur Supernova rangordnar dem som är kvar nu. Det känns nästan som att Storm kan ligga lite pyrt till om hon blir aktuell. Tycker också det var skönt att Dilana åkte dit. Hon tillhör inte alls mina favoriter längre. Tror jag sätter alla framför henne nu, kanske inte Storm, men att hon åker ut finns väl inte en chans till.

Håller med där. Gillar alla killarna mer än tjejerna. och som sagt kommer nästa eliminering bli tuff, den här veckan var det ju självklart att Patrice skulle åka.
Det blir spännande! (men det blir nog Storm, Magni eller Toby)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » tor aug 31, 2006 19:01

Rock Star ep 17 Perforemance show

Jävlar vad bra detta avsnittet var. Nog det bästa hittils.

Jag tycker Storm var klart sämst. Trots att jag verkligen avgudar den låten så var hon sämst. Alla andra var så jävla bra.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » tor aug 31, 2006 19:37

Tob skrev:Rock Star ep 17 Perforemance show

Jävlar vad bra detta avsnittet var. Nog det bästa hittils.

Jag tycker Storm var klart sämst. Trots att jag verkligen avgudar den låten så var hon sämst. Alla andra var så jävla bra.

Ja! Jag tycker också så!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav LWes » fre sep 01, 2006 11:38

Rock Star resultat-avsnttet
Va? är det ett skämt?
Det ironiska är att Ryan kommer vara bättre än vad Supernova kommer vara.
Jag hoppas nästan att Dilana eller Storm vinner, för då skulle jag inte ens lyssna på deras skiva.
Nu är jag arg.
Jag ska köpa Ryans skiva så fort jag får studiebidrag.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tob » sön sep 03, 2006 16:08

LWes skrev:Rock Star resultat-avsnttet
Va? är det ett skämt?
Det ironiska är att Ryan kommer vara bättre än vad Supernova kommer vara.
Jag hoppas nästan att Dilana eller Storm vinner, för då skulle jag inte ens lyssna på deras skiva.
Nu är jag arg.
Jag ska köpa Ryans skiva så fort jag får studiebidrag.

Håller med så jälva mycket att jag mår fan riktigt dåligt av det. Sanslöst. Så jälva vidrigt är vad det är.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film