LWes skrev:Senaste Big Brother-avsnittet var också sjukt braDet är helt otroligt
![]()
Ouch! James som arg fiende är inte bra, Janelle satt i en svår sits och jag höll med henne ända till man fick se James' reaktion!
Illyria skrev:Ingen mer som följer Project Runway?
305 Bradley var ingen direkt bra designer, men han var ändå en rolig deltagare, synd han åkte ut. De andra två är mycket tråkigare.
Illyria skrev:Project Runway 3.06 Jag gillar inte när de behåller en person mest pga personligheten, Vincent får stanna för han är lite halvt galen.
Tob skrev:Rock Star ep. 2.14
Ryan. Fyfan vad bra han är. Hans oncore framträdande överträffade hans framförande i avsnitt 13.
Magni - Älskar den låter och underbart framförande.
Patricie - Tyckte jag inte var så bra
Zayre - Vad säger man. Inte helt fel att hon åkte ur, men samtidigt, hon var jäkligt bra igår och idag var hon fan sinnes. Underbar låt som jag aldrig hört innan och underbart framfört.
LWes skrev:Tob skrev:Rock Star ep. 2.14
Ryan. Fyfan vad bra han är. Hans oncore framträdande överträffade hans framförande i avsnitt 13.
Magni - Älskar den låter och underbart framförande.
Patricie - Tyckte jag inte var så bra
Zayre - Vad säger man. Inte helt fel att hon åkte ur, men samtidigt, hon var jäkligt bra igår och idag var hon fan sinnes. Underbar låt som jag aldrig hört innan och underbart framfört.
Nej, Ryan är inte att leka med! Jag tror att han och Delana är bandets favoriter just nu, följt av Magni, Toby, Lucas och Storm.
Patrice var inte bra i det här avsnittet hon måste åka härnäst.
Lucas är så gillad att han nästan aldrig hammnar i bottom-3, vilket är synd, för jag tycker att han är överskattad.
Min gissning är att finalen blir mellan Ryan, Delana och Magni.
Mina favoriter är Ryan och Magni.
Jag tror verkligen någon av dom kommer vinna.
Magni var riktigt bra i förra avsnittet, jag tyckte faktiskt han förtjänade encore över Ryan.
LWes skrev:Senaste Big Brother-avsnittet:
Hur kan så mycket gå fel under bara ett avsnitt? Howie åkte ut!!! Fan ta Mike Boogie. Och när han vann HoH är Janelle ganska körd om hon inte kan vinna veto... *skakar på huvudet*
Jag vill så klart att Will ska vinna, men jag vill även att Boogie ska försvinna.
Jag hejjar på Janelle.
LWes skrev:Tob: Hur fantastiskt var inte den här veckans Rock Star? Bäst hittills!
Ryan var så sjukt bra och hans låt var bra och helt fantastiskt.
Magni var också riktigt bra.
Det bästa var hur Delana blev satt på sin plats när bandet och Dave fick se hur hon var. AWESOME!
RYAN ÄR BÄST! HAN MÅSTE VINNA!
Tob skrev:LWes skrev:Tob: Hur fantastiskt var inte den här veckans Rock Star? Bäst hittills!
Ryan var så sjukt bra och hans låt var bra och helt fantastiskt.
Magni var också riktigt bra.
Det bästa var hur Delana blev satt på sin plats när bandet och Dave fick se hur hon var. AWESOME!
RYAN ÄR BÄST! HAN MÅSTE VINNA!
Jo, det var fantastiskt bra, har sagt det förr, jag älskar Rock Star! Så är det.
Ryan är så jävla bra jämt nu. Fan, vad gjorde han dem första veckorna? varför lade jag inte märke till honom? eller kan man verkligen förbättras så mycket på så kort tid? jag känner mig fullständigt förvirrad av detta. Magni var så jävla bra också. Fattar inte hur han hamnade bland dem tre. Att Patricia fick åka var givet.
Fast nu blir det värre. Vem kommer åka nu, jag har fan ingen aning, och jag vet inte alls hur Supernova rangordnar dem som är kvar nu. Det känns nästan som att Storm kan ligga lite pyrt till om hon blir aktuell. Tycker också det var skönt att Dilana åkte dit. Hon tillhör inte alls mina favoriter längre. Tror jag sätter alla framför henne nu, kanske inte Storm, men att hon åker ut finns väl inte en chans till.
Tob skrev:Rock Star ep 17 Perforemance show
Jävlar vad bra detta avsnittet var. Nog det bästa hittils.
Jag tycker Storm var klart sämst. Trots att jag verkligen avgudar den låten så var hon sämst. Alla andra var så jävla bra.
LWes skrev:Rock Star resultat-avsnttet
Va? är det ett skämt?
Det ironiska är att Ryan kommer vara bättre än vad Supernova kommer vara.
Jag hoppas nästan att Dilana eller Storm vinner, för då skulle jag inte ens lyssna på deras skiva.
Nu är jag arg.
Jag ska köpa Ryans skiva så fort jag får studiebidrag.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare