Tob skrev:Tredje inlägget i rad.....
Off skrev:Tob skrev:Tredje inlägget i rad.....
Skriv bara skriv! Älskar att läsa dina och LWes kommentarer.
LWes skrev:Jag har sett till 3x11: När den sjuka tant-våldtagaren berättade hur han strypit en hundvalp när han var liten så tyckte jag att det var helt överdrivet sjukt, men sen när Dutch dödade katten flippade jag ut! Är han helt sjuk i huvudet? JA DET ÄR HAN! Jag kan inte komma på senast jag ville att en karaktär skulle dö så mycket som jag nu hoppas att han kommer dö. Han är en sån äcklig sjuk jävel. Tidigare hade man fått se att han inte var helt normal, men att han var en sån störd individ hade jag aldrig trott.
The Buffster skrev:LWes skrev:Jag har sett till 3x11: När den sjuka tant-våldtagaren berättade hur han strypit en hundvalp när han var liten så tyckte jag att det var helt överdrivet sjukt, men sen när Dutch dödade katten flippade jag ut! Är han helt sjuk i huvudet? JA DET ÄR HAN! Jag kan inte komma på senast jag ville att en karaktär skulle dö så mycket som jag nu hoppas att han kommer dö. Han är en sån äcklig sjuk jävel. Tidigare hade man fått se att han inte var helt normal, men att han var en sån störd individ hade jag aldrig trott.
Din reaktion på den händelsen liknar väldigt mycket hur min bästa kompis som jag såg avsnittet med reagerade. Jag hatar Dutch från och med nu sa hon direkt. Själv så tycker jag att det gjorde honom till en ännu bättre karaktär just för att det han gjorde var så extremt och så sjukt. Lite (eller mycket) mörker hos en karaktär är alltid någonting jag uppskattar. Dutch var redan innan en stor favorit och det gjorde honom till en ännu mer komplex karaktär. (och jag hoppas nu att ingen tolkar detta som att jag på något sätt är för att man dödar katter)
caffeineaddict skrev:Shield 3.11 och Buffy S6:Fullkomligt oförståeligt tycker jag, men jag är väl någon form av känslokall djurhatare. ;)
caffeineaddict skrev:Shield 3.11 och Buffy S6:Alltså, det där med våld mot djur verkar slå så oproportionerligt starkt hos vissa... vet åtminstone en tidigare BF-medlem som lämnade forumet och sålde alla sina Buffy-DVD:er efter att ha sett Willow döda ett rådjur i Bargaining. Fullkomligt oförståeligt tycker jag, men jag är väl någon form av känslokall djurhatare.
Bender skrev:Har sett mitt första the Shield-avsnitt ikväll.
första avsnittet:
Jag visste att Vic var bad cop
noike skrev:Bender skrev:Har sett mitt första the Shield-avsnitt ikväll.
första avsnittet:
Good cop/bad cop hör hemma i polisserier som Hillstreet Blues eller annat från 70- och 80-talet. Man har ingen användninga av de fraserna alls i the Shield.
qarlsson skrev:noike skrev:Bender skrev:Har sett mitt första the Shield-avsnitt ikväll.
första avsnittet:
Good cop/bad cop hör hemma i polisserier som Hillstreet Blues eller annat från 70- och 80-talet. Man har ingen användninga av de fraserna alls i the Shield.
Eller
Good cop and bad cop left for the day. I'm a different kind of cop
poser skrev:noike skrev:Vad har hänt med Zaxx Shield-tittande?
Hans lägenhet exploderade och flyttade in här.
noike skrev:poser skrev:noike skrev:Vad har hänt med Zaxx Shield-tittande?
Hans lägenhet exploderade och flyttade in här.
Något sådant borde inte stoppat honom. Du har ju också the Shield-dvder.
poser skrev:noike skrev:Du har ju också the Shield-dvder.
Som är utlånade till Sebbe. Fick tillbaka s1, var s2 och s4 är vet jag ej.
noike skrev:poser skrev:noike skrev:Du har ju också the Shield-dvder.
Som är utlånade till Sebbe. Fick tillbaka s1, var s2 och s4 är vet jag ej.
Aha! Så dumt gjort av honom att lämna kvar dem. Ska vi läsa in detta som om att han inte vill se serien mer?
noike skrev:Vad har hänt med Zaxx Shield-tittande?
Början av s3:
Tob: Att väldigt lite i serien existerar i ett väl inneslutet vaccum är oerhört uppfriskande. Allt påverkar, Hemförhållanden, de andra fallen på polisstationen och även ens kollegors privatliv. Nu är jag lite osäker på vad som hänt, men gjorde inte Julian något åt saken själv?
Tob skrev:noike skrev:Början av s3:
Tob: Nu är jag lite osäker på vad som hänt, men gjorde inte Julian något åt saken själv?
Ang. Julian. Det är det jag funderar på om jag har missat något. Det går väl några månader mellan säsongerna, men det känns lite för bra från att gå från nästan helt utstött till att mer eller mindre vara en i gänget.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare