AKS skrev:1.04:
(edit) Jag fick precis världens sjukaste tanke. Den där hunden har alltid intresserat mig. Den håller koll på Sookie. Alldeles nu slog det mig att barägaren skäller i sömnen. Har han nån sorts connection med hunden och håller koll/spionerar på Sookie genom den? Denna idé är nästan lite pinsam. Men jag tyckte även den var smått underhållande.(/edit)
(edit) Haha, och nu inleddes 1.05 med den jag pratade om ovan!(/edit)
Matt skrev:Är det någon som fått hem det?
AKS skrev:Oh, jag vill läsa! Men jag kan inte.Måste försöka komma ihåg då jag sett avsnittet...
AKS skrev:2.01: Fin inledning på säsongen. Fortfarande fantastiskt underhållande.
Jason kan nog bli intressant i denna säsong. Kommer han att bli vampyrhatare? Eller bli... han var ju inget fan innan direkt.
Maryanne... Vad är hon? Vad vill hon? Intressant.
Älskade Erics entré på slutet.Och dessutom var det för mig, jag kanske är korkad, totalt oväntat att det var han. Jag trodde att det skulle vara nån psykopat som mördade den där exorcisttanten, och det tror jag inte att Eric är skyldig till. Ska bli kul att se hans nya frisyr också.
Parafras: "In this house we recycle." Åh, Bill. Hundra gånger roligare nu då Jessica kommit in i bilden. Och apropå henne: "Ewww. Old."![]()
lilith skrev:Nån som inte alls var lika bra var vampyrdrottningen. Redan efter ett par repliker tänkte jag: Vad synd att de bara tagit in nån snygg tjej som inte alls kan agera, då kommer inte den här karaktären bli långvarig. Så visar det sig att hon är nån som alla tycks känna till och gilla. För mig var hon helt igenom menlös, sexig men rätt kass skådespelerska. Om man ska ha en drottning som ser så ung ut måste det ju iaf lysa lite visdom ur ögonen. Det fattades kan man säga...
HeY skrev:Dock håller jag inte med om att hon skulle vara en kass skådespelerska, och hon har ju en ganska imponerande karriär - vilket förstås inte säger något om hur hon lyckades (eller inte lyckades) med denna rollen
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare