HeY skrev:XY skrev:Välj VM.
Före SFU!? Never!
Always.
Fast jag har bara sett två säsonger av SFU än så länge, och den blev faktiskt bättre i andra (eller om jag vande mig, eller nåt).
XY skrev:HeY skrev:XY skrev:Välj VM.
Före SFU!? Never!
Always.
Fast jag har bara sett två säsonger av SFU än så länge, och den blev faktiskt bättre i andra (eller om jag vande mig, eller nåt).
Nyx skrev:Edit: Chuck är roligt men jag slutade titta av någon anledning, borde kanske ta upp den igen...
Nyx skrev:Har du sett Dark Angel, Ankhan? Mer Jensen Ackles. Ung och fräsch! Är med mycket i andra säsongen.Det är bara två säsonger och den har en viss charm!
The Ankh skrev: Nu ska jag i srtället väljha på First Wave eller Charmed... Inge sugen på nåt av det :/
caffeineaddict skrev:Babums: Jag kan hämta hem alla First Wave-säsongerna åt dig om du vill?
The Ankh skrev:caffeineaddict skrev:Babums: Jag kan hämta hem alla First Wave-säsongerna åt dig om du vill?
Kan du!?!? GÄRNA!½ Men jag kan bara lagra några avsnitt åt gången
typ max 5 eller så. Datorn e käppfull.
Boston Legal!!!The Ankh skrev:Så mycket tid så lite serier säger jag. Men eftger Supernatural e de inte så mycket som känns riktigt bra läntre-Dumma Supernatural!
Boston Legal är till mycket en komedi. Mycket underhållande.The Ankh skrev:Näe helt osugen. E inte så¨sugen på "på riktigt-serier". ehöver mer verklighetsflykt än så.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare