HippieSpellan skrev:men seriöst, släpper ut skitserier och låter en ok serie dö. nä alltså.. vissa serier förstår jag, för det är kanske ganska smala osv, men... den här var inte så dålig tycker jag.
noike skrev:Bajs. Tycker jag. FOX är död för mig. Helt.
HippieSpellan skrev:du tar i för lite!
Någon som skickat the angry mail än?
HippieSpellan skrev:du tar i för lite!
noike skrev:HippieSpellan skrev:du tar i för lite!
Det är FOX, all deras post utifrån skickas direkt till smältugnen eller dev:null.
Nu ser jag bara på en annan serie från FOX så min demonstration kommer inte vara så stor tyvärr. Men inget mer House.
noike skrev:Allt räknas.
Illyria skrev:VAFAN här tror jag ni diskuterar senaste avsnittet som jag inte hunnit se ännu så är det homofobjävlarna som slår till igen!
CheeseGuy skrev:Och den här gången verkade Fox i alla fall ge den en chans.
Nej verkligen inte, möjligtvis hade de gjort lite mer reklam...men på fel sätt uppenbarligen.noike skrev:Två veckor tycker inte jag låter som en chans.CheeseGuy skrev:Och den här gången verkade Fox i alla fall ge den en chans.
noike skrev:CheeseGuy skrev:Och den här gången verkade Fox i alla fall ge den en chans.
Två veckor tycker inte jag låter som en chans. Det är mindre än Wonderfalls ocvh den hade fördelen att inte de tre första avsnitten visades på två dagar.
caffeineaddict skrev:Jag gråter ganska konstant. Mest därför jag inte skrivit här än. Men det var alltså inte så att Timmy hade förutsett att det brukar gå så här för hans serier och därför hade planerat det som en miniserie på 13 avsnitt som kan filmas och åtminstone släppas på DVD som en helhet?
noike skrev:CheeseGuy skrev:Och den här gången verkade Fox i alla fall ge den en chans.
Två veckor tycker inte jag låter som en chans. Det är mindre än Wonderfalls ocvh den hade fördelen att inte de tre första avsnitten visades på två dagar.
Off skrev:Jag var rädd att det här skulle hända så jag tittade inte ens på ep4. Bättre att skita i det. Men allvarligt talat nu är det väl dags för Minear att dra sig till ett kabelbolag?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare