LWes skrev:(jag tror AKS också skulle göra det! kom igen AKS!)
AKS skrev:LWes skrev:(jag tror AKS också skulle göra det! kom igen AKS!)Jag klarar inte av fler serier nu. Får se om jag ser den i efterhand. Den låter lovande i alla fall.
AKS skrev:LWes: Nu är allt nere av S5 också. Tack så mycket!
Tob: Hur mycket hade du laddat hem av mig nu igen? Bara så att jag inte kastar nåt som du inte har.
AKS skrev:Tob: Råkade slänga avsnitt 5.11 tydligen så du får nog ladda hem det avsnittet via torrents-länken som LWes bidrog med.
Tob skrev:AKS: Jag har börjat se mina Survivor säsonger jag har på datorn. Amazon och Vanuatu, säsong 6 och jag tror Vanuata är säsong 8 vilket är en All star. Skulle precis ta bort första avsnittet av säsong 6 som jag precis har sett, men kom på att du kanske är intresserad av det, så säg till om du är intresserad så väntar jag med att ta bort det.
LWes skrev:Amazon är en av dom bästa säsongerna tycker jag.
AKS skrev:Tackf ör att du tänkte på mig, men jag är inte så intresserad av Survivor. Funderar ju på att skippa kommande säsong, men jag kan ju tänka mig hur det blir med det...
Tob skrev:LWes: Premunerar du på Live feeds nu, eller tankar du hem så mycket som ett par timmar varje dag? Jag känner inget behov av att se någon live feeds faktiskt, tycker varje nytt avsnitt är en högtidstund, men utöver det får det vara.
Tob skrev:Rockstar 2.7: Så jävla bra.
Big Brother 7.9: Så jävla bra.
Wills tal var ju helt sinnes. Är det taktik så är det jäkligt intressant. Har du koll på det LWes, som kikar på livefeeds en del, om Will verkligen vill åka hem eller om det bara är ren och skär taktik.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare