caffeineaddict skrev:Tack, Sweetness. Kul att höra att de uppskattas.
The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:Tack, Sweetness. Kul att höra att de uppskattas.
Dom uppskattas verkligen, så fortsätt att skriva. Anledningen till att jag inte har så mycket att tillägga är, som jag säkert nämnt förut, att jag inte minns sådär jättemycket detaljer kring dom tidiga säsongerna. Jag minns bara att jag älskade dom.
caffeineaddict skrev:Kom hit och titta då!Det är roligt som sjutton nu, vore ännu trevligare med lite sällskap.
caffeineaddict skrev: (spoiler WW 1.12) Stora och små problem (a nitpicker's paradise): Känns som om man skulle ha kunnat göra mer av av Indien/Pakistan-konflikten men att det inte riktigt fick plats i avsnittet. Nu känns det som att den skyndas på i bakgrunden till förmån för de mer "personliga" historierna. Men det är litet problem i ett suveränt avsnitt.
noike skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler WW 1.12) Stora och små problem (a nitpicker's paradise): Känns som om man skulle ha kunnat göra mer av av Indien/Pakistan-konflikten men att det inte riktigt fick plats i avsnittet. Nu känns det som att den skyndas på i bakgrunden till förmån för de mer "personliga" historierna. Men det är litet problem i ett suveränt avsnitt.
Jag ser inte det som ett problem alls. Om sådant du klagat på varit i förgrunden så skulle det snabbt blivit politik-på-CSI-vis. Och nej, bara tanken gör att jag måste ta en huvudvärkstablett.
caffeineaddict skrev:Men en mer utdragen Indien/Pakistan-konflikt hade betytt mer Lord John Marbury. And there is no bad there.
eriked skrev:Whii ska börja se West Wing under jullovet! Den känns som en julserie tycker jag. Beror nog på outrot. Har spelat in s2 från hallmark (de visade 10 avsnitt i veckan). Får nog ladda ner s1 då... Spännande!
caffeineaddict skrev: (spoiler 1.18) jag kommer just nu inte ihåg ifall Mandys och Tobys löfte att "cause Josh pain" mynnar ut i någon händelse i senare avsnitt och om det inte gör det är det definitivt en förlorad möjlighet.
caffeineaddict skrev:Orkar inte recensera 2.12 (ytterligare ett bra avsnitt som jag brukar glömma bort precis hur bra det är) i sin helhet just nu, men jag vill bara kommentera precis hur irriterande det är att svensken i avsnittet heter "Peter Hans". Hur svårt ska det vara att hitta en svensk telefonkatalog?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare