Illyria skrev:Ja, den var väl riktad till dig eftersom du pratade om tråkiga/vanliga karaktärer som förstör serier. Men du tycker t ex inte Wallace eller Tara är speciellt spektakulära heller, vilket jag tycker, långt mer än t ex Vaughn, och du verkade vara inne på att tråkiga/vanliga karaktärer inte hade i serier att göra. Jag däremot tycker de kan få vara en del av blandningen utan att det stör serien, bara så länge de inte är totalt meningslösa. Lana hade t ex i början av serien en roll, numera känns den rätt utspelad, Vaughn däremot är en stor del av Sydneys liv, därför långt ifrån meningslös även om han är rätt tråkig. Whatever
Nej, Alias... Tyckte första säsongen var okej, sen under S2 så försvann jag bara. vet inte ens hur många avsnitt jag sett. Kan ha mycket att göra med Lana Langs manliga motsvarighet: Vaughn. Jag ville bara att han skulle dö, dö, dö (!!) då jag såg Alias S1.
AKS skrev:Måste återigen betona att vanlig och tråkig inte är samma sak.
Illyria skrev:Men intervjun med Tim stämmer inte riktigt då, han påstod att alla avsnitten inte kommer visas, ju mer uppehåll desso mindre avsnitt?
The network just informed me that the dance show is going to be expanded and that no more episodes of "The Inside" will now air.
iF MAGAZINE: Was there a tug of war creatively to deliver a show that could be repeated without asking the audience to be familiar with the rich mythology and character arcs going on in previous episodes?
There are sort of two tugs of war. Yeah, the networks have these weird demands. In fact, that’s what killed the first incarnation of THE INSIDE. The guys who brought that to the network were really pitching a season-long arc of a girl undercover in a high school, so it was like WISEGUY. As soon as the network wanted a close-ended procedural with this concept, the original writers were put into a box they couldn’t get out of. I don’t think that particular concept works as a standalone show, because she’s going undercover every week. You have to set up the new place she’s going, not that it can’t be done, but it’s basically taking the idea for an entire season and stretching it to work in every episode.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare