Off skrev:HBO brukar väl kunna gilla sommaren förstås. Hela Entourage gick väl på sommaren om jag inte missminner mig?
Busch has signed on for at least three episodes of the new supernatural drama "Point Pleasant"
VelocityBoy skrev:LWes skrev:och i The Jury
Den har jag tyvärr inte sett men han var säkert bra.
CheeseGuy skrev:Och det vore förstås kul om JM kommer att vara med senare.
noike skrev:CheeseGuy skrev:Och det vore förstås kul om JM kommer att vara med senare.
Eh, jag vill inte ha med JM. Serien bör och kan stå på sina egna ben utan The Cult Of The Peroxide Blond Man.
noike skrev:Eh, jag vill inte ha med JM. Serien bör och kan stå på sina egna ben utan The Cult Of The Peroxide Blond Man.
VelocityBoy skrev:noike skrev:Eh, jag vill inte ha med JM. Serien bör och kan stå på sina egna ben utan The Cult Of The Peroxide Blond Man.
Om han får en bra roll så varför inte...? annars skulle ju det betyda att gör man en bra roll och får ett starkt följe så kan man inte spela något efter det.
Off skrev:1x01
Det var lite för lätt för henne att komma in i familjen. Det kunde lösts på ett trovärdigare sätt. Helt plötsligt var det bara så att hon kunde stanna hur länge hon ville.
adolvsson skrev:Tvärtom, käre Off. Jag tänker komma här och påstå att du har fel fel fel:
Det gjordes ju mycket tydligt att en av Christinas krafter är hur hon såväl medvetet som omedvetet påverkar dom omkring sig. Framför allt är det tydligt hur att mamman mår mycket bättre med Christina i huset. Naturligtvis fick hon stanna hur länge hon ville, därför att hon trivdes där och det i sin tur fick familjen att vilja ha henne där.
noike skrev:(spoiler 1x1)Kanske det, men hennes krafter skulle precis ha börjat göra sig påminda så det känns som om de inte skulle fungera riktigt så bra ännu. Alltås så har Off rätt, det gick lite för enkelt och snabbt.
In series-premiere news, although no one expected Fox’s Point Pleasant to maintain American Idol lead-in levels, not only did the drama dip to an 8.0/11 in the overnights (#3), 11.68 million viewers (#3) and a 5.3/12 among adults 18-49 (#2), it was off considerably in the second-half hour. At 9:30 p.m., Point Pleasant was down by 21 percent in the overnights, 2.56 million viewers and 19 percent among adults 18-49. Don’t expect much of the audience to return tonight when Point Pleasant debuts in its regularly scheduled Thursday 9 p.m. time period out of The O.C.
Tob skrev:http://www.mediaweek.com/mediaweek/columns/prog_insider.jsp?vnu_content_id=1000768514At 9:30 p.m., Point Pleasant was down by 21 percent in the overnights, 2.56 million viewers and 19 percent among adults 18-49. Don’t expect much of the audience to return tonight when Point Pleasant debuts in its regularly scheduled Thursday 9 p.m. time period out of The O.C.
Enligt det där så verkar ju inte serien hålla för förväntningarna. Skall hur som helst försöka få sett avsnittet under kvällen.
noike skrev:Tob skrev:http://www.mediaweek.com/mediaweek/columns/prog_insider.jsp?vnu_content_id=1000768514At 9:30 p.m., Point Pleasant was down by 21 percent in the overnights, 2.56 million viewers and 19 percent among adults 18-49. Don’t expect much of the audience to return tonight when Point Pleasant debuts in its regularly scheduled Thursday 9 p.m. time period out of The O.C.
Enligt det där så verkar ju inte serien hålla för förväntningarna. Skall hur som helst försöka få sett avsnittet under kvällen.
Eh va? Den är ju bara intresserad av tittarsiffrorna. Tittarsiffror är bra för en series fortlevnad men det har ingenting med det egentliga innehållet att göra. De förlorade 21% av tittarna under piloten vilket känns helt bisarrt. Visst, serien har lite småfel här och var men i det här fallet är jag nog mer beredd på att skylla på att tittarna är underliga -- inte programmet i sig.
noike skrev:(spoiler 1x1)adolvsson skrev:Tvärtom, käre Off. Jag tänker komma här och påstå att du har fel fel fel:
Det gjordes ju mycket tydligt att en av Christinas krafter är hur hon såväl medvetet som omedvetet påverkar dom omkring sig. Framför allt är det tydligt hur att mamman mår mycket bättre med Christina i huset. Naturligtvis fick hon stanna hur länge hon ville, därför att hon trivdes där och det i sin tur fick familjen att vilja ha henne där.
Kanske det, men hennes krafter skulle precis ha börjat göra sig påminda så det känns som om de inte skulle fungera riktigt så bra ännu. Alltås så har Off rätt, det gick lite för enkelt och snabbt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare