av LWes » ons nov 14, 2007 0:11
Jag tycker att det är jättesynd att många serier bara förlorar avsnitt, för jag inser att dom inte kommer kunna göra nya avsnitt av dessa serier förns till nästa höst, antar jag.
Men det får mig att inse att det inte är så många serier som jag verkligen bryr mig om.
Heroes, Prison Break, How I Met Your Mother och Boston Legal. Och The Office.
Och jag blir jätteglad när jag tänker på att andra favoriter som Survivor och The Amazing Race inte kommer påverkas, och att ultrafavoriten Big Brother kanske kommer komma tillbaka redan i vinter p.g.a. strejken. Förra säsongen av Big Brother var så otroligt bra, och den pågående säsongen av Survivor är helt sjukt bra, så jag känner mig ganska lycklig ändå.
och det som ni sagt om att man får tid att se ifatt serier är mycket sant.
Själv ska jag nog ta och se Northern Exposure. och så har jag en del andra serier jag planerat att se.
Så det blir nog bra!
och Jericho kommer ha alla sina 7 avsnitt färdiga, vilket jag är mycket glad över efter allt den serien gått genom för att få en till säsong.
Det är synd på serier som Scrubs, och ännu mer One Tree Hill som är inne på sina sista säsonger och inte kommer få färdigt dom.
Hoppas att det gör att One Tree Hill får en till säsong, det skulle vara bra.
Imponerande att Everybody Hates Chris kommer ha alla sina 22 avsnitt färdiga, hur tusan ser den seriens produktionsupplägg ut jäfört med andra serier, när dom flesta bara får lite mer än en halv säsong färdigt?
Så visst finns det både bra och dåliga saker med det, utöver dom uppenbara (strejken viktig för författarna vs serier förlorar massa avsnitt)