The Buffster skrev:Matt skrev:Deadwood säsong 3 kommer inte förräns 2006
För min del kommer det sannerligen att handla om svår Al-abstinens fram till dess.
Du får börja säga cocksucker i varannan mening.

Matt skrev:Du får börja säga cocksucker i varannan mening.
Bender skrev:Har precis sett klart Deadwood s1.. Riktigt sevärd.. Inte i klass med Carnivále och Six Feet Under men helt klart ännu en bra HBO-serie.
Bender skrev:Förtjänar den inte en egen tråd nu när s3 är i gång?
Matt skrev:Fan kommer man hem med feber och tänker att man ska ta hem det nya Deadwood och sätta sig i soffan under en filt med en whiskey så finns det inte att få tag på
jag lackar ur
The Buffster skrev:Matt skrev:Fan kommer man hem med feber och tänker att man ska ta hem det nya Deadwood och sätta sig i soffan under en filt med en whiskey så finns det inte att få tag på
jag lackar ur
Jag vet, det är ju så man blir tokig.
The Buffster skrev:Gillade också Deadwood 3.02 väldigt mycket. Krig mellan Al och Hearst. I like.
Matt skrev:Fan nu lackar jag ur. Tänkte köpa Deadwood på dvd. men på R2 finns det inget extra matrial. på R1 finns det två discar extra stuff. Nu har jag inget emot R1 men i det här fallet hade jag velat ha svensk text.
Matt skrev:Fan nu lackar jag ur. Tänkte köpa Deadwood på dvd. men på R2 finns det inget extra matrial. på R1 finns det två discar extra stuff.
Illyria skrev:Matt skrev:Fan nu lackar jag ur. Tänkte köpa Deadwood på dvd. men på R2 finns det inget extra matrial. på R1 finns det två discar extra stuff.
Men, varför gör de så? Deadwood har börjat närma sig min dvd-lista och det är ju äckligt dyrt med HBO R1. Kollade på Dvdcompare nu och tydligen finns det risk att avsnitten är klippta för R2 också.
Jag tycker inte svensk text behövs till Deadwood, men engelsk behövs verkligen.
Tob skrev:Jag såg att Deadwood S3 börjar på Tv4 ikväll. Är lite sugen på att titta. Är det acceptabelt att hoppa in utan att ha sett de två första säsongerna. Hur mycket har man missat?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare