Murnau skrev:Finns det någon anledning att se den här filmen om man känner sig lite likgiltig inför tanken på att spendera två timmar med 300 svettiga, nakna, supermuskulösa manskroppar?
Ring mig när 300 II - a league of their own har premiär.
Murnau skrev:om man känner sig lite likgiltig inför tanken på att spendera två timmar med 300 svettiga, nakna, supermuskulösa manskroppar?
caffeineaddict skrev:Murnau skrev:om man känner sig lite likgiltig inför tanken på att spendera två timmar med 300 svettiga, nakna, supermuskulösa manskroppar?
Hah, två timmar! Mes! Jag har precis tittat igenom hela QaF US, varenda Babylon-scen kan ju beskrivas så. Det måste bli.... dussintals timmar.
Murnau skrev:konsumera lite gaylove.
caffeineaddict skrev:Hah, två timmar! Mes! Jag har precis tittat igenom hela QaF US, varenda Babylon-scen kan ju beskrivas så. Det måste bli.... dussintals timmar.
Murnau skrev:Finns det någon anledning att se den här filmen om man känner sig lite likgiltig inför tanken på att spendera två timmar med 300 svettiga, nakna, supermuskulösa manskroppar?
Binchy skrev:Murnau skrev:Finns det någon anledning att se den här filmen om man känner sig lite likgiltig inför tanken på att spendera två timmar med 300 svettiga, nakna, supermuskulösa manskroppar?
Så 300 svettiga, nakna, supermuskulösa kvinnokroppar skulle vara lite mindre likgiltigt, utan handling...
Murnau skrev:Binchy skrev:Murnau skrev:Finns det någon anledning att se den här filmen om man känner sig lite likgiltig inför tanken på att spendera två timmar med 300 svettiga, nakna, supermuskulösa manskroppar?
Så 300 svettiga, nakna, supermuskulösa kvinnokroppar skulle vara lite mindre likgiltigt, utan handling...
Det är ju intressant att du säger det just eftersom en sådan film aldrig hade blivit gjord. I alla fall inte som en sån här mainstreamproduktion. Objektifiering av män, utan att det har någon funktion för handlingen, uppmärksammas dock inte speciellt.
Binchy skrev:men sammanlagt 300 nakna tjejer filmas säkert varje dag
Capt. Peroxide skrev:Om de bögat hade det åtminstone funnits ett underhållningsvärde.
Rombat skrev:Underhållningsvärde! Blod som skvätter till stämningsfull musik, samtidigt som någon skriker floskler! Allt jag behöver!
caffeineaddict skrev:Rombat skrev:Underhållningsvärde! Blod som skvätter till stämningsfull musik, samtidigt som någon skriker floskler! Allt jag behöver!
Vafan, det kan jag spela upp för dig med en gardinstång och soundtracket till Conan på nästa träff. "FRAMÅT MÄN! MAN VAR JU NYKTER I MORSE MEN NU BÖRJAR DET ORDNA UPP SIG!" *swoooosh*
Zaxx skrev:Man får alltså göra män halvnaka i actionfilmer. Där idealet för hur en manskropp skall se ut är väldigt vridet.
Skulle man göra samma film men kvinnor, med vackra slanka kroppar störa nakna bröst (eller vad nu idealet skulle vara i det fallet) skulle det bli ett himla liv. Typ en film om massa Amazoner som springer runt med spjut o grejor o djungeln eller ngt...
HeY skrev:om en skådesdpelare vill visa kroppen i tv så är det väl inget att klaga på
Crashdummie skrev:Asså vad krävs det att övertyga ngn att följa med och se 300?
Har charmat, fladdrat med ögonfransarna, mutat men inget funkar...![]()
E alla gbg:are anti-300?!?
Binchy skrev:Det lät ju som om Murnau ville hänga med...
Gör det! Conan-Soundtracket äger för övrigt.caffeineaddict skrev:Rombat skrev:Underhållningsvärde! Blod som skvätter till stämningsfull musik, samtidigt som någon skriker floskler! Allt jag behöver!
Vafan, det kan jag spela upp för dig med en gardinstång och soundtracket till Conan på nästa träff. "FRAMÅT MÄN! MAN VAR JU NYKTER I MORSE MEN NU BÖRJAR DET ORDNA UPP SIG!" *swoooosh*
Rombat skrev:Conan-Soundtracket äger för övrigt.
Crashdummie skrev:Asså vad krävs det att övertyga ngn att följa med och se 300?
adolvsson skrev:Crashdummie skrev:Asså vad krävs det att övertyga ngn att följa med och se 300?
Jag! Gärna!
Hoppsan, fel stad...
adolvsson skrev:Crashdummie skrev:Asså vad krävs det att övertyga ngn att följa med och se 300?
Jag! Gärna!
Hoppsan, fel stad...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare