caffeineaddict skrev:Alltså, haha, hela den här carre/Carro/Crashie/FearOfFour-förvirringen är så hysteriskt rolig.
Crashdummie skrev:geez carmen, down girl down. Kart barn har manga namn, remember ey![]()
ey skrev:Crashdummie skrev:geez carmen, down girl down. Kart barn har manga namn, remember ey![]()
ja, mina namn är kära och borde alltid minnas!
Eisa skrev:haha...okej, jag ger upp och erkänner. det är JAG som är bakom flötet, jag saknar hästar i mitt stall och har tomtar på loftet.
adolvsson skrev:Eisa skrev:haha...okej, jag ger upp och erkänner. det är JAG som är bakom flötet, jag saknar hästar i mitt stall och har tomtar på loftet.
Skogstomtar! Dom är bäst.
Crashdummie skrev:caffeineaddict skrev:Alltså, haha, hela den här carre/Carro/Crashie/FearOfFour-förvirringen är så hysteriskt rolig.
hmpf, vad trevligt att ngn har kul pa var bekostnad!
Eisa sweety, du kan kalla mig carre, heck, du kan kalla mig usgfbvjht om du vill, it's all good. Trodde du hade blandat ihop mig med ngn annan. Vad jag gor i London? Tja, if I'd tell ya I'd have to kill ya...![]()
geez carmen, down girl down. Kart barn har manga namn, remember ey![]()
Och Rombat far enfor att du verkar lika vilse som mig!!!
caffeineaddict skrev:noike/adolvsson: Kör vi uppesittarkväll med Oscars-blogg igen i år? Det var ju det roligaste med hela förra årets gala tyckte jag. Det och Skype-kontakt med Rombat/adolvsson som satt och smaskade kakor.
noike skrev:adolvsson kanske jobbar och sover.
noike skrev:"fy bubblan vad jobbigt. Ta mig tusan, han den där andra som var med i filmen jag inte har sett var ju mycket bättre i nomineringsklippet."
caffeineaddict skrev:noike/adolvsson: Kör vi uppesittarkväll med Oscars-blogg igen i år? Det var ju det roligaste med hela förra årets gala tyckte jag.
noike skrev:caffeineaddict skrev:noike/adolvsson: Kör vi uppesittarkväll med Oscars-blogg igen i år? Det var ju det roligaste med hela förra årets gala tyckte jag.
Om någon annan vill vara med på http://oscarsbloggen.com/ och komma med dumma kommentarer och felaktiga analyser under utdelningen så borde det gå att ordna. Om nu någon vill, det är inget måste. (Egen tillgång till tv och dator måst nog finnas, tyvärr.)
noike skrev:Varför tvivlar jag inte alls på att Altman drar sig fram förtio år till?
caffeineaddict skrev:Satt och läste igenom bloggen från förra året nu för att jag är seg och väntar på att kaffet ska bli klart. Sorgligast:noike skrev:Varför tvivlar jag inte alls på att Altman drar sig fram förtio år till?
:cry:
Illyria skrev:Kanal 9, som jag förövrigt glömt kolla upp om jag har tillgång till.
caffeineaddict skrev:Illyria skrev:Kanal 9, som jag förövrigt glömt kolla upp om jag har tillgång till.
![]()
Hm, det bådar inte gott. Visste inte att det FANNS en Kanal 9....
Tob skrev:Den skall ingå i Comhems analoga grundutbud. Vilket jag är vääääldigt tacksam för. Men samtidigt så är det förbaskat illa att inte någon större kanal kan tänkas visa det så att fler har möjlighet att se det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare