sfinx skrev:Hade bara MTV...men det var goda tider för en hårdrockare och grungare!
Jag kommer ihåg första gången jag hörde pop på headbangers, det var när sångaren i sepultura, tror jag, fick välja vilken musik som helst för en halvtimme och plötsligt dyker millen collin upp med en låt om kor.
karykh skrev:A bear skrev:
Favorit i repris (från djupt saknade feber.se):
För att vara rättvis var väl det där skrivet innan hon visade brösten. Numera har hon varit gift med Orup i två minuter och visat brösten.
karykh skrev:A bear skrev:
Favorit i repris (från djupt saknade feber.se):
För att vara rättvis var väl det där skrivet innan hon visade brösten. Numera har hon varit gift med Orup i två minuter och visat brösten.
A bear skrev:...Vilse i pannkakan, Solstollarna, Studio S med Siewert Öholm, och den enda gången det var tecknat var på julafton... nä tack.
A bear skrev:...Vilse i pannkakan
A bear skrev:Glöm inte all tjeckisk dockteater, socialrealistiska kortfilmer med titlar som "Pelles morfar dör", och reportage om hur bra barnen har det i Kina. Allt ser bättre ut genom nostalgins glasögon, men jag tror skitkvoten nog varit ungefär lika stor genom alla tider... även om skiten kanske sällan fått så stor uppmärksamhet som just nu.
A bear skrev:...socialrealistiska kortfilmer med titlar som "Pelles morfar dör"...
caffeineaddict skrev:A bear skrev:...socialrealistiska kortfilmer med titlar som "Pelles morfar dör"...
IRLG!
ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:Hade bara MTV...men det var goda tider för en hårdrockare och grungare!
Jag kommer ihåg första gången jag hörde pop på headbangers, det var när sångaren i sepultura, tror jag, fick välja vilken musik som helst för en halvtimme och plötsligt dyker millen collin upp med en låt om kor.
ja och på något sätt var det MITT fel att MC spelades på IN TO THE PIT!!!
HA HA HA
sfinx skrev:Och nu när jag kom tillbaka till 90 talet igen tackvare Lady M, ska jag passa på att fråga om någon kommer ihåg "Det ljuva livet i alaska" som gick sent på kvällarna i trean i mitten på nittiotalet?
A bear skrev:sfinx skrev:Och nu när jag kom tillbaka till 90 talet igen tackvare Lady M, ska jag passa på att fråga om någon kommer ihåg "Det ljuva livet i alaska" som gick sent på kvällarna i trean i mitten på nittiotalet?
O ja. Lysande serie. Har börjat släppas på DVD nu.
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
A bear skrev:sfinx skrev:Och nu när jag kom tillbaka till 90 talet igen tackvare Lady M, ska jag passa på att fråga om någon kommer ihåg "Det ljuva livet i alaska" som gick sent på kvällarna i trean i mitten på nittiotalet?
O ja. Lysande serie. Har börjat släppas på DVD nu.
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
caffeineaddict skrev:De fyra första Northern Exposure-avsnitten har varit riktigt bra faktiskt. Tänker absolut se igenom den. Tyvärr verkar bara de två första säsongerna gå att få tag på i bra kvalitet.
Illyria skrev:Säsong 3 finns också släppt, borde ju gå att hitta i bra kvalitet då... I'm going hunting.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare