Illyria skrev:Det börjar bli dags för en ny tvtome, hoppas någon tar upp kampen med tv.com!
Hade man bara haft ork så, hoppas där kommer en driftig själ.
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:Har du nåt emot gåshud? Jag älskar gåshud. Det känns sådär mysigt erotiskt bra. Det var bland annat därför jag fastnade för apa47362954; det är erotik med schwung.
Som Deborah Kara Unger i en biljakt utan säkerhetsbälte? Eller Maggie Gyllenhaal som häftar papper med hakan? Nej, inte ens nära. Gåshuden av apa47364954 är bättre.
Definitivt Maggie. Vi får väl helt enkelt vara överrens om att inte vara överrens om den saken. Personligen skulle jag till och med hellre välja apa47364945 framför apa47364954.
Fast det är jag nog rätt ensam om.
CyberAL skrev:http://tv.meep.se
kan vara ett alternativ.. informationen plockas från tv.com..
http://tv.meep.se
Illyria skrev:Som tv-programslista gillar jag Myepisodes bättre, där får du en lista på vilket avsnitt och vad det heter, inte bara vilken dag serien sänds.
Illyria skrev:Den här Tv trackern på meep.se har iofs en hyffsad lista, men väljer du att lista alla avsnitt bryts listan efter ett antal för sida 2. Me no like.
Thank You! Your contribution of the Episode Notes for Smallville has been approved. You just earned points towards your TV.com level.
AKS skrev:Kan inte fatta att jag var först med Kristin Kreuk-felstavningen på tv.com, men det var jag för mitt första bidrag till siten har godtagits!Thank You! Your contribution of the Episode Notes for Smallville has been approved. You just earned points towards your TV.com level.
Yay! Så nu vet ni att det är *jag* som bidragit om ni läser om det på Arrival-sidan. *stolt*
poser skrev:AKS skrev:Kan inte fatta att jag var först med Kristin Kreuk-felstavningen på tv.com, men det var jag för mitt första bidrag till siten har godtagits!Thank You! Your contribution of the Episode Notes for Smallville has been approved. You just earned points towards your TV.com level.
Yay! Så nu vet ni att det är *jag* som bidragit om ni läser om det på Arrival-sidan. *stolt*
epeen++
Off skrev:Hmm vafan menade jag med det där?
LWes skrev:Jag tycker att tv.meep.se är bättre för där finns alla serier med, och det är ett bra schema.
Illyria skrev:LWes skrev:Jag tycker att tv.meep.se är bättre för där finns alla serier med, och det är ett bra schema.
Nu är allt nytt på myepisodes.com, massa nya features också, och du kan nu välja alla serier med.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare