noike skrev:Jag har inte sett episod 3 ännu
Jag har inte ens sett episod 2, tror jag sett första, men tvåan går på tv idag; är den värd att kolla på? Alla verkar ju ge den väldigt dåligt betyg.
Illyria skrev:noike skrev:Jag har inte sett episod 3 ännu
Jag har inte ens sett episod 2, tror jag sett första, men tvåan går på tv idag; är den värd att kolla på? Alla verkar ju ge den väldigt dåligt betyg.
Illyria skrev:noike skrev:Jag har inte sett episod 3 ännu
Illyria skrev:What can I say, Star Wars lyckas inte hålla intresset uppe för mig under en hel film, nu tittar jag lite halvt på den. Jag förstår verkligen inte vad all fuss är om.
CheeseGuy skrev:Jaha, du HAR sett de gamla?
Binchy skrev:Jag tycker det är rätt härligt att LWes alltid är så översvallande positiv. Ung, glad och oförstörd, låt honom vara det så länge det går...
Tids nog blir han antagligen bitter, cynisk och negativ som vi andra.
Illyria skrev:LWes: du verkar tycka det mesta är fantastiskt, det blir ett avtrubbat betyg efter ett tag. Kritik (gnäll och kräsenhet) måste få förekomma och dessutom är filmsmak väldigt subjektiv, alla kan inte tycka allt är fantastiskt...
LWes skrev:Yog-Sothoth skrev:Ge LWes ett par år, när han blir 15-16 kommer han säkert att få en mer bitter syn på livet.
Jag är 18
Binchy skrev:Tids nog blir han antagligen bitter, cynisk och negativ som vi andra.
LWes skrev:Jag får väl helt enkelt ta och skriva allt negativt om allt i stället om det nu är det som uppskattas.
Yog-Sothoth skrev:Binchy skrev:Jag tycker det är rätt härligt att LWes alltid är så översvallande positiv. Ung, glad och oförstörd, låt honom vara det så länge det går...
Tids nog blir han antagligen bitter, cynisk och negativ som vi andra.
Hehe... jag minns själv när jag var 13, då var allting jättebra, särskilt sci-fi och Fantasy. Jag kan fortfarande bli entusiastisk över saker och ting, men jag har en polare som har ungefär samma filmintresse som jag själv, han är 31 och hatar i princip allt som skapas nu för tiden. Så man vet vad man har att vänta sig.Ge LWes ett par år, när han blir 15-16 kommer han säkert att få en mer bitter syn på livet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare