Illyria skrev:Säsong 2 lider av sämre storylines och vissa kassa skådisar/nya karaktärer. Jag gillar inte och de borde genast försvinna:Felix!!! Chris!! Anna!
LWes skrev:Illyria skrev:Säsong 2 lider av sämre storylines och vissa kassa skådisar/nya karaktärer. Jag gillar inte och de borde genast försvinna:Felix!!! Chris!! Anna!
Hur kan du säga så när Chris Keller är det bästa som har hänt tv på hur länge som helst.
Jag uppskattar varje sekund han är med. Hans musik är värt sin vikt i guld.![]()
![]()
LWes skrev:Hur kan du säga så när Chris Keller är det bästa som har hänt tv på hur länge som helst.
Jag uppskattar varje sekund han är med. Hans musik är värt sin vikt i guld.![]()
![]()
Illyria skrev:LWes skrev:Hur kan du säga så när Chris Keller är det bästa som har hänt tv på hur länge som helst.
![]()
Efter att ha sett 2x13 kan jag säga att jag verkligen och totalt avskyr, tom hatar, den idioten till karaktär. Yuck. Stryptag genom rutan (eller skärmen)!
Otroligt kass musik också.
ey skrev:jag tycker bara han är så dåligt skriven. en såndär vanligt misslyckad wannabe badboy... tröttsamt
Mr Gordo skrev:Håller helt med dig, inget orginellt direkt. Det finns alldeles för många "Chris" i alldeles för många serier.
Illyria skrev:Mr Gordo skrev:Håller helt med dig, inget orginellt direkt. Det finns alldeles för många "Chris" i alldeles för många serier.
De kunde hittat en bättre/riktig skådespelare också, en bra skådespelare skulle klara av att göra något mer av rollen istället för denna pannkaka.
Illyria skrev:Lwes: det är inget personligt mot dig om jag eller vem som helst tycker illa om en karaktär i en serie, en skådespelare eller musiker. Det har inget med dig att göra, hoppas du kan se den skillnaden.
LWes skrev:Du kan inte säga att du aldrig tagit illa upp när någon skrivit/sagt något om en person som du avgudar.
Illyria skrev:Det var en kort kommentar, svårtolkad också. Har inte sett avsnittet ännu (börjar bli något för irriterad på vissa delar av serien)...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare