LWes skrev:och HEY, AKS lärde mig ordet manusbaserade för en tid sen som jag haft otroligt mycket nytta utav. [/u]
Ah, det visste jag inte ens om. Trevligt, trevligt.

LWes skrev:och HEY, AKS lärde mig ordet manusbaserade för en tid sen som jag haft otroligt mycket nytta utav. [/u]
Glorificus skrev:Jag visste dessutom inte om castingförändringen med Mae Whitman och att de tagit bort storyn med att hon, lillasystern, var döv. Dåligt, det var en av de saker jag tyckte var bra med piloten.
Glorificus skrev:Bionic Woman 1x02
Jag visste dessutom inte om castingförändringen med Mae Whitman och att de tagit bort storyn med att hon, lillasystern, var döv. Dåligt, det var en av de saker jag tyckte var bra med piloten.
HeY skrev:Nu måste jag uttrycka lite ilska mot The CWs "nya" hemsida.
HeY skrev:Inte nu längre eller? Jag kommer in på den: http://www.sho.com/site/homepage/index.html
Glorificus skrev:Life gillar jag.
The positive news for Moonlight was retention out of the compatible Ghost Whisperer of 95 percent in total viewers and 92 percent among total viewers, and a loss of just 290,000 viewers and 12 percent in the demo from its debut one week earlier (Viewers: 8.54 million; A18-49: 2.5/ 8 on Sept. 28).
AKS skrev:Jesus Christ! Såg amerikanerna inte den skit jag såg?!
AKS skrev:Ja, iofs. Två såna serier på raken är nog trevligt om man är sån. (No offense om nån här skulle gilla både GW och Moonlight.) Jag har hört att andra avsnittet av Moonlight är bättre än piloten så det kan nog gå ganska bra för serien framöver.
noike skrev:(Sedan kom den där parantesen och förstörde allt genom att vara tokigt för snäll
Illyria skrev:Jag fick för mig att se även avsnitt 102 av Moonlight och det var... så dåligt att jag inte kunde sluta skratta i fem minuter efter det slutade.
Illyria skrev:Det var som en parodi, och det är främst hur avsnittet slutade som jag syftar på då, resten är bara riktigt dåligt. Men slutet var verkligen i en klass för sig.
gaspode skrev:Jag älskade Prästen
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare