A bear skrev:Visst, och alla kan ha fått sina fruar kidnappade också, eller alla kan ha kompisar i Irak, eller alla kan ha cancer, eller komma från en annan planet, eller vara yxmördare, eller ha en bomb spänd under bilen som gör att den exploderar om de kör under en viss hastighet, eller... poängen är att vi vad jag kan se inte fått se minsta lilla som tyder på att det skulle vara så. Sant att de är lite slarviga med att visa exakt hur många som faktiskt är med i racet och vilka dessa andra är, men samtidigt måste ju serien fokusera på ett hanterbart antal karaktärer...
jag håller med om att det inte går att punktmarkera alla, men en hint om de andra skulle vara trevligt. eller så har jag missat alla hints om det.
känns lite konstigt om det skulle vara bara en eller två som tvingas vara med,men det var ingen som verkade väldigt arg eller förbannad vid mötet, och varför ska de då kidnappa frun så att han måste vara med, för det är ju inte första gången de har kidnappat någon (blondinen). Varför är det folk som _måste_ vara med?Och dessutom, verkar inte folket bakom racet vara lite för smarta för att köra exakt samma grepp på alla inblandade? Om alla som deltog i racet rutinmässigt fick sina ungar kidnappade och förvarade på samma ställe skulle de knappast kunnat hålla igång racet i så många år som de tydligen gjort.
det behöver inte vara EXAKT alla, det kan vara hyfsat många bara.
jag vet inte, jag känner att det är lite konstigt, men om det är samma mobiltelefoner som i tävlingen... men hon säger att det är säkert... hur vet hon att det är säkert om hon MÅSTE klara racet för att få träffa barnet igen...
Jag är lite förvirrad över vissa saker, men det är kanske lite trevligt. jo föresten, det är jättetrevligt, gillar inte när man ser saker på samma sätt alla gånger.
nu längtar jag ännu mer efter nästa avsnitt. jag gillar det=)