noike skrev:Kopstym från Femte Elementet?! Jag kan inte komma ihåg att alla sprang runt i bisarra gummikläder i nya Dr Who.
Serien är en återupplivning på en ungdomsserie som gick 63-89. Ditt inlägg fick mig att tänka till lite om de rätt låga tittarsiffrorna. Problemet är nog inte att vi saknar Dr Who-traditionen de har i England, utan antagligen att vi faktiskt som helhet inte är vana vid fantastik över huvud taget.
Det är ju trots allt bara ett par år sedan det blev rumsrent kulturellt att läsa serier som vuxen och att Kubricks 2001 visst kunde vara Science Fictiontrots att den både är bra och inte innehåller action.
HippieSpellan skrev:mmm det var det jag försökte säga tidigare=) (babblet om helgonet)
AKS skrev:3.03:Så är det timelords på gång? Har det varit med andra timelords tidigare i serien?
AKS skrev:Och Gallifrey är doktorns hemplanet? Men om han är den siste timelorden har då arcarna utspelat sig i dåtid, s.a.s.? Och den där the Master... var det efter att han dog som doktorn blev den siste nu levande timelorden?
AKS skrev:Och den där the Master... var det efter att han dog som doktorn blev den siste nu levande timelorden?
adolvsson skrev:Jag är förresten kär i David Tennant.
adolvsson skrev:3x03Noikes användande av Time Lords som plural är det inte säkert jag håller med om. Det kan vara så att det bara handlar om en, the Master. Å andra sidan kanske inte.
noike skrev:Doktorn + en till = plural. Men nej, jag tror fortfarande att några andra har flytt undan förstörelsen. De är luriga och det skulle inte vara första gången de skitit i att berätta något för Doktorn.
AKS skrev:He's mine!!!
Tam skrev:Men ser han inte lite väl lätt på tidelag? Sjukt.
AKS skrev:Varför är Doctor Who-boxarna så dyra?!?!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare