Queer as Folk

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tam » mån jan 23, 2006 0:57

Tin: Önskar så jag hade dvd-rom och kunde hjälpa. Men inte. Såg nyss ett avsnitt. Den är nåt speciellt den serien.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Tob » mån jan 23, 2006 0:57

Tinwiel skrev:Men crap. Jag bestämde mig för att köpa dvdn ändå, trots att jag inte ens kan betala räkningarna för att jag inte har några pengar (man måste ju ha rätt prioriteringar och hallå, 119 spänn, skitbilligt). Så är den slutsåld! Det fanns 12 ex kvar igårkväll, men nu är den slut.. :( Hoppas att nån vänlig själ rippar den och lägger ut nånstans så att jag kan få tag på den ändå..

Hmm. Men det verkar inte som det är hela serien. Finns ju en QaF och en QaF 2, samt en box som innehåller hela säsong 1 och 2. Men har väl bara gjorts 12 avsnitt? var det då uppdelat på två säsong? Nä, jag blev förvirrad.

Men däremot är den inte slut. Hos mig finns det fortfarande 12 exemplar kvar. Var lite sugen på att köpa den också för 119 kr, om det nu var hela serien, vilket det inte verkar vara. Då känns det inte lika aktuellt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tam » mån jan 23, 2006 1:03

Första serien var 8x30 min, andra 2x45. Dom finns för 119:- vardera på discshop. Och en box med båda finns också, för 349:-. Bra med extramaterial på samlingsboxen, är det.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Tob » mån jan 23, 2006 1:08

Tam skrev:Första serien var 8x30 min, andra 2x45. Dom finns för 119:- vardera på discshop. Och en box med båda finns också, för 349:-. Bra med extramaterial på samlingsboxen, är det.

Tack för förtydligandet. Nog allt blir man liten sugen, men nja, jag vet inte. Tåls att tänka på. 240 kr ihop är ju inte så farligt. 349 kr är lite väl mycket, men ja, finare box då också och mer extramaterialet.

Har du den boxen? hur är extramaterialet, rent kvalitesmässigt?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 1:13

Ja, 349 kr är lite väl mycket, och jag tänkte att man får väl hålla till godo med första säsongen tills vidare, eftersom det var så billigt. Det verkar vara helt hopplöst att få tag på den på nätet också, bara den amerikanska.

Visst vill jag ha extramaterial också, som finns på samlingsboxen, men till det priset? Inte just nu i alla fall. Jag vet bara att jag hemskt gärna vill se den brittiska eftersom jag missade så många avsnitt när den gick..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tam » mån jan 23, 2006 1:28

Det är faktiskt en riktigt bra utgåva, samlingsboxen. Kommentarspår till samtliga avsnitt med både cast & crew. Bra kommentarspår. Det var ett år eller två sen jag kollade på det, minns inte dokumentärerna så noga, men minns att det var den typen av extramatrial som stärkte och fördjupade ens fanighet. Där finns också nåt debattprogram om skildringen av gay life var för stereotyp. Minns ett par bortklippta scener som var höjdare också.

Russell T Davies (skaparen) verkar vara bra på dvd-utgåvor. Läste en recension av Doctor Who-boxen som kallade den en av dom bästa dvd-utgåvorna nånsin. Vill ha. Men så är det det där med pengar...

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Tob » mån jan 23, 2006 14:42

Gaah. Tam, jag blir sugen, speciellt nu när extramaterialet verkar vara rejält bra. Får se hur det ser ut senare i månaden.

3.10
Tycker åter igen serien har tappat litegrann. Känns inte riktigt lika engagerande längre som första halvan av säsongen. Men rejält underhållande är det för det mesta.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 14:53

Tob:
Serien har sina upp- och nedgångar under säsongerna, så det är inte alltid på topp, det tycker jag också. Ibland står vissa karaktärer för stilla, eller det finns några oengagerande storylines, men på det hela så är det alltid mer eller mindre underhållande. :)

Jag är också skitsugen.. typiskt att det är rea när man inte har några pengar alls.. :rolleyes:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 16:27

2x01
Återseendet mellan Mikey och Emmet och Ted var rätt så gulligt faktiskt, man märker hur bra kompisar dom är.

Brian fortsätter som han alltid har gjort. Eller? Hans döda blick när han blir avsugen visar oss nåt annat, och alla ord han säger som försöker bevisa att han är ok, låter inte övertygande.
"He's cut himself off from everyone".
Brian: I tolk you, busy, busy. (busy att stänga alla ute ja).
Brian besöker Justin på sjukhuset varje natt, men utan att Justin vet om det. Brians motiv här är lite dunkla, troligen är det väl att det gör för ont att faktiskt träffa Justin och att han plågas av skuldkänslor över vad som hände. Allt, hans skämt, allt han säger och kroppspråket visar hur dåligt han mår. Han har den blodiga scarfen runt halsen, men under kläderna så att ingen ser. :cry:

Och Sunshine. Sån livsglädje och jävla Chris Hobbs, som förstörde. Men den finns kvar där fortfarande, under ytan, och han drivs av sin vilja att träffa Brian igen. Justin... alltid så kär i Brian.

Mikey och Brian, deras leende när dom pratar om smut/tums(vad nu det är?), var jättefint. Mitt i all misär så finns vänskapen kvar där.

Dr David? Good riddance. :twisted: Mikey förtjänar bättre.

Avsnittets Emmet: Han förför the usher på bröllopet. Odlar egen rubbertree plant (enligt Ted för att han försöker odla egna kondomer :D ). Emmet brottas för att få tag i bröllopsbuketten.

Em: Pink champagne. Yeah, that's to nelly even for me.

Yeah right, Emmet. ;)

Brian limmar fast domaren på toalettstolen. Så jävla bra. Och han kan inte hålla sig från att flina när Mikey frågar honom om det, trots att han försöker. Go Brian! :D

"and then you just layed there, on the cold cement". :cry:

"I care about him"
Hur svårt måste det inte ha varit för Brian att säga det? Ååh, så sorgligt. :cry:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tob » mån jan 23, 2006 17:18

Tin: Nu blir jag påmind om att 2.01 måste vara ett av de bästa avsnitten hittils (tom. 3.11)

3.11
Debbie! Debbie är nog en av de skönaste karaktärerna inom tv någonsin, och ja, älska scenen mellan Brian och Debbie. Det måste vara en av de mest fantastiska scener, någonsin, underbart!

ville bara ha sagt det....hmm...vad hände mer i avsnittet? :rolleyes:
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 17:41

Tob: Debbie är helt underbar, jag ÄLSKAR henne. Jag tycker att alla andra borde se QAF också, så att dom får stifta bekantskap med henne (och alla andra såklart). Vilken karaktär! Hennes scener med Brian är alltid så förbannat bra, om jag skulle göra en topplista över bästa scener i serien, så skulle det komma med många Debbie/Brian-scener. Hon och Gale/Brian har sån kemi mellan sig i sina scener också, sån intensitet. Dom enda som kommer upp i den nivån annars är Gale/Brian och Randy/Justin, som enligt mig har mest kemi av alla. Magiskt är det när dom har scener ihop och jag sitter och håller andan. Daaamn. :)

Debbie for president! (eller ja, ni förstår vad jag menar ;) )

2x02
Dom dansar nån slags "The Hustle"-dans på Babylon. Haha.. :D Nu blev jag också sugen på att dansa..

Jag förstår inte hur dom resonerar när dom säger att Brian hade nån skuld i det som hände? För att han kom till balen och kysste Justin inför alla? Skitsnack. Jag tror inte att dom menar det direkt heller, men jag förstår inte Jennifer Taylors tankegångar riktigt. I det här avsnittets så inser hon ju också lite hur fel hon har haft.
Jennifer kommer till Brians loft, Brian öppnar dörren naken för att släppa ut sitt trick.
Jennifer: I came at the wrong time.
Brian: You two have something in common.
:D
Giftermålet mellan Mel och Lindsey? *gäsp* Jag är ledsen men det är lite tråkigt.. Det är synd att flatorna alltid bara får storylines som har med äktenskap och barn att göra (lite stereotypt faktiskt men eftersom huvudfokus är på dom manliga karaktärerna så är det väl nåt man får ta..).

Emmet och Mikey som nakna servitörer. Så söta dom är... :lovebunny: (och snacka om förnedrande)
Emmet har såklart ett eget perspektiv på det hela:
Em: 100 bucks an hour buys an awful lo of lotion..
säger han med det där flinet.. :D

Gud så blödig jag är. Alla B/J scener är så fina och så gripande, för att man vet vilken historia dom har, och hur Brian tvingas öppna sig och ta hand om nån annan, göra nånting osjälviskt. Av omtanke.

Brian: And then you turned around and smiled. Then I knew why Debbie calls you Sunshine.

[...]

Justin: I wish I could remember.
Brian: I wish I could forget.

[...]

Sista scenen var oerhört fin. Så olik från Brians andra sexscener. Han var tvungen att känna närhet och inte bara se det som en könsakt.
Justin: I want you inside me.
Brian: Are you sure?
Justin: Yeah. Just take it easy.
Brian: Like the first time?
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Ai » mån jan 23, 2006 20:42

[1x18]

Favvisar:

- Ted dansar! Jag som alltid ansett Brian som en halvtaskig dansare - men... Ted... för att parafrasera en annan serie: you just know that man isn't afraid off anything! Eller nåt...

- Brian odlar sitt beroende. Jöss... hur kan nån över huvudtaget bli tänd i en sån sunkig bastuklubb? Brian kan.

- Deb och Vic. Dom håller hela ordlösa konversationer med en blick - precis som det ska vara mellan två syskon som är varandra nära. Och jag fånler. :)

- Emmet. Han känner sin Ted, och när fjollan blir allvarlig så finns ingen ytlighet och inte ett spår av trams kvar. Senare står han och kallar Blake för Disco-trash samtidigt som han sätter på sig en genomskinlig nätskjorta (som han senare byter mot en tröja med "fönster" i) :D De många lagren av Emmet Honeycutt!!

- Brian och Dr Dave. Åhhhh vad han ÄLSKAR att driva med Dr Dave! Och stackars lilla Mikey sitter brevid och fattar ingenting.

- Debbie och Justin. Han är slagen. Han fogar sig. Han försöker göra vad han tror är rätt. Men som vanligt ser Debbie rätt igenom skitsnack. God bless her!

- Brian och Justin. Detta är verkligen avsnittet där Justin får tillrättavisningar. Och löööööööv!

Not so much..:

- Ted/Blake... Kamearjobbet är jättebra, skådisarna är jättebra men historian fångar mig inte riktigt.

- Dr Dave är en skit och jag förstår fortfarande inte varför Mikey inte lägger benen på ryggen.

Visserligen så begär jag inte av en serie som handlar om fyra gaykillar att den skall vara totalt PC, det skulle vara totalt olidligt - men jag gillar trots allt inte sterotypningen av sexualitet och förhållanden som dom diskuterar i Emmets lägenhet. Att män inte kan vara trogna för att dom är män. Jag tror snarare att det är som nån av producenterna påpekade i ett av kommentatorspåret, att homosexuella män (främst män tydligen) under tonåren lär sig att skilja på kärlek och sexualitet av överlevnadskäl.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 20:51

Svar på Ais spoiler och s 1
Jag gillar inte heller såna generaliseringar, och speciellt inte när dom säger att män i allmänhet inte kan vara trogna. Om jag var man (om jag nu var trogen) skulle jag känna mig förolämpad, när folk drar slutsatser om mig som individ utifrån könsstereotyper. Hey, det gör jag alltid när folk drar slutsatser utifrån stereotyper (även när jag själv gör det, man kan ju bli sur på sig sjävl också). Jag blev ju rätt så sur på hela Daphne/Justin-historien nåt avsnitt senare också, där Mel och Lindsey slog fast att kvinnor inte kunde skilja på sex och kärlek på samma sätt som män... (och att jag inte tyckte att Daphne agerade "in character" där..).

Förresten: Emmet Honeycutt, vilket namn! Det är så gulligt och passar honom perfekt. Jag vet inte vad en honeycutt är men det låter som nåt man skulle kunna säga till nån, typ, ååh, du är en sån honeycutt. ;)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Ai » mån jan 23, 2006 21:03

[1x19]
Höjdare:

- Brian får dödsbudet. Hans pappa dör och han stannar inte ens upp. Eller? I dinern: Justin försöker vara stödjande, Ted och Emmet känner sig besvärade. Mikey... Mikey vet. Mikey säger inget. Till att börja med iallafall. Han är väl medveten om att Brian kommer att klappa igenom och att när han gör det så är det hos Mikey han kommer att göra det. Första sprickan i fasaden kommer i loftet och sen efter bowlingen. Och Mikey är där. Mikey är alltid där.

- Daph! Sötsöt-sötsöt.

- Justin ljuger om sex. Artonåringen får trettioåringarna att tappa hakan! Funny! :D

- Emmet visar vart skåpet ska stå. Lojalitet thy name is Honeycutt! Man skulle vilja veta mer om Emmets bakgrund. Han verkar veta en hel del om chrystal meth...

- Ted och Blake. Jag gillar normalt inte den arcen, men operascenen är faktist väldigt bra. Hur Ted ljuger för Blakes skull.

- Slutet. Vackert. Sorgset. Precis som när Brian kom hemstapplande till Michael för några avsnitt sen så kannaliserar han Jack "Patience young fellow. Patience.". Och som vanligt så finns ingen trygghet utanför Mikeys famn. Now I've fallen in deep, slow, silet sleep It's killing me. I'm dying.

Dalar:

- Daph och Justin. Scenerna är söta och bra, men själva storyn är det inte

Hur bra är Lynne Deragon som spelar Joan Kinney? "Packets. Good. Well. That's decided.".

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 22:40

2x03
Brian, hjälte? Haha...

Mikey är nu plötsligt party boy och Brian ska hem tidigt, för att Justin inte klarar av att vara ensam längre stunder. Deras förhållande har faktiskt gått vidare och ändrat karaktär här, precis som du sa Tob. Jag tänkte inte på det så mycket tidigare, men nu märker man det tydligt. Vänskapen finns där fortfarande, grunden, och det visar slutscenen när dom tar kort på konventet, men den har ändå förändrats sen David och Justin.

Avsnittets Emmet:
Em: I'm scum. No, I'm worse than scum... what's worse than scum?
[...]
Ted:.. read a book..
Em: A... book? (och ser ut som att han aldrig har hört talas om en bok innan).
Och självklart:
"You know, I may be a slut, but at least I'm an honest slut. So find someone else to put the starch in your pants".
:D

Sexscenen mellan Brian och polisen var rolig. Jag gapskrattade.. dom där pilotglasögonen och mössan.. :D
Så jävulskt dryg han är Brian på middagen med Mel och Lindsey, där han vill ta emot the award bara för att jävlas. Och tacktalet.. Mycket underhållande. :D Lindsey visade äntligen lite tåga när hon grabbade tag mellan benen på Brian. Hon är för mesig annars.. :rolleyes:

Vilket tålamod Brian har med Justin. Han kanske är en hjälte ändå... Dom två på gatan var jättegulliga.
Brian: You can give yourself head? :D
[...]
Justin: I'm sick of you following me around. Don't you have friends your own age? :D

Tycker att det var lite väl typiskt att den där Bedwetter ( :D ) var ett slusk och en sån extrem hycklare. Det kanske var en lite väl enkel utväg för handlingen.. men ändå rätt så underhållande. Det kanske är så att moralens ivrigaste förespråkare ibland är dom fulaste fiskarna.

Brian: You want a hero? Buy a comic book.

Just ja, höll på att glömma:
Brian. I' suing the motherfucker. He said I'm thirty-one... I'm thirty.
och lite senare var han tvungen att säga det till Bedwetter också, inte för att skälla angående nåt annat som stod i artikeln, utan att han faktiskt var 30... Brian.. :rolleyes: :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tob » mån jan 23, 2006 22:42

Tinwiel skrev:Debbie for president! (eller ja, ni förstår vad jag menar ;) )

Jag skriver defintivt på!

3.12
Jo, Debbie som sagt....på sexorgier hos Brian. Jag brukar inte ha några större problem med dem ändå rätt vågade sexscenerna, men det där var ju ja, smaklöst nära på. EDIT: Jag menar att sexscenerna kändes smaklös, inte faktumet att Debbie kom på besök, fast frågan är om inte det också var rätt smaklöst.

Sen. Hunter. Det är väl ok att han är skriven som en otacksam och nochalant idiot, men varför göra det så jäkla extremt. Jag tycker inte man tar karaktären på allvar alls.

Ted. ffs. Vad håller han på med och Emmet måste vara värdens mest förlåtande (tv)människa. Jag är också väldigt godtrogen och det smärtar att se vad som kommer att hända. Tycker Ted och Emmet kan bryta upp.

Om Tin och Ai spoilers
Dom där stereotypiska könsrollerna känns ganska ruttna. Nu minns jag inte dialogen i avsnittet. Men rent generellt, är det inte något som luckras upp under seriens gång, iaf inställningen när det gäller förhållanden.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 22:47

Tob:
Jo, visst kan man väl märka att vissa uppfattningar ändras med tiden, dom växer ju upp och blir äldre och får andra prioriteringar.

Sen angående Hunter: jag gillade inte honom heller i början, tyckte också att han var överdriven, men sen när han blir varm i kläderna så blir han störtskön. Hoppas jag inte avslöjade för mycket nu.. :rolleyes:

Edit(svar på Tobs spoiler alltså t.o.m s 3): Och vad jag tycker om Ted och Emmet, ja, du kan läsa mina recensioner av tidigare avsnitt så ser du vad jag tycker. Som vänner är dom roliga, men som par? Nej tack. Ingen "par-kemi" alls. Sen flippar ju Ted ur totalt också och det är ju fruktansvärt för den andre parten. Eftersom man bryr sig så mycket om Emmet som man gör, så blir det lite jobbigt. :(
Senast redigerad av Tinwiel mån jan 23, 2006 23:00, redigerad totalt 1 gång.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Ai » mån jan 23, 2006 22:55

Tinnie: Skriva hur långt "Edit" spoilar för?

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tob » mån jan 23, 2006 22:58

Tinwiel skrev:Tob:
Sen angående Hunter: jag gillade inte honom heller i början, tyckte också att han var överdriven, men sen när han blir varm i kläderna så blir han störtskön. Hoppas jag inte avslöjade för mycket nu.. :rolleyes:

Han lär ju vara kvar ett tag....det utläser jag av dina ord. Men vi får hoppas att jag tycker som du och att han kommer in i gruppen lite bättre.

Tinwiel skrev:Edit: Och vad jag tycker om Ted och Emmet, ja, du kan läsa mina recensioner av tidigare avsnitt så ser du vad jag tycker. Som vänner är dom roliga, men som par? Nej tack. Ingen "par-kemi" alls. Sen flippar ju Ted ur totalt också och det är ju fruktansvärt för den andre parten. Eftersom man bryr sig så mycket om Emmet som man gör, så blir det lite jobbigt. :(

Jag läste vad du hade skrivit och ja i stort håller jag med dig. Det är så synd om Emmet.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 23:30

Tob (s3 QAF och s3-5 av Angel): Att Emmet och Ted blev tillsammans tyckte jag var synd, det kändes litegrann som när Angel och Cordy plötsligt skulle bli kära i varandra. Varför förstöra nåt som kändes som ett genuint vänskapsförhållande, och mycket fint vänskapsförhållande dessutom, bara för att dom inte kunde kommma på någon annan som "love interest". :rolleyes: Jaja, nu blev jag lite gnällig, men jag ÄLSKAR båda serierna, och då får man gnälla tycker jag... ungefär som att jag får gnälla på min familj hur mycket jag vill men inte nån annan.. ;)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » mån jan 23, 2006 23:31

Förresten, en 10 sidor lång tråd. Inte illa jobbat på.. ja.. fyra personer va? :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tob » tis jan 24, 2006 2:03

Ats S3-S5, QaF S3
Liknelsen är inte helt tokig. Riktigt lyckade vänskapsrelationer i serier skall förbli vänskapsrelationer. Punkt slut.

3.13
Måste bara nämna att inledningscenen i Brians lägenhet. Fruktansvärt snygg. Ljusättningen, cigaretten, polissirener och i övrigt helt ljudlöst. Atmosfär!

Emmet. Jag tycker så synd om honom. I ett skede sympatiserade jag med Ted också, när han säger att han inte vill vara sig själv igen. Tyckte det var rätt tungt. Men bra att Ted kastade ut Emmet! Rejält bra.
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tam » tis jan 24, 2006 4:54

Tinwiel & whom else it may concern: hittade UK-versionen på DC och laddade ner den bara för att kunna ge er. Så har den inte köpts ännu kan det vänta tills rikare tider.

Tinwiel skrev:Förresten, en 10 sidor lång tråd. Inte illa jobbat på.. ja.. fyra personer va? :D

Och jag står som skapare. Gillar det.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Ai » tis jan 24, 2006 8:08

Tam skrev:Tinwiel & whom else it may concern: hittade UK-versionen på DC och laddade ner den bara för att kunna ge er. Så har den inte köpts ännu kan det vänta tills rikare tider.

YAY!!

Edit (15sek senare): Nay... Du var inte uppkopplad...Koppla upp när du ser detta? :lovebunny:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tam » tis jan 24, 2006 8:19

I'm in.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Ai » tis jan 24, 2006 8:21

YAY!!

Det är bara första säsongen?

Eller "bara" och "bara" - det är underbart! :lovebunny:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » tis jan 24, 2006 8:22

...och inte första avsnttet?

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tam » tis jan 24, 2006 8:24

Båda.

Laddade också ner nån "VH1 goes inside QaF", 20 min långt (spoiler s4), och några korta intervjuer. Vet inte om det är old news. Us-versionen då.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav Ai » tis jan 24, 2006 8:32

Tam skrev:Båda.

Laddade också ner nån "VH1 goes inside QaF", 20 min långt (spoiler s4), och några korta intervjuer. Vet inte om det är old news. Us-versionen då.

Du prins bland tiggare, pärla bland svin!! :lovebunny: :lovebunny:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tam » tis jan 24, 2006 8:33

Ai skrev:
Tam skrev:Båda.

Du prins bland tiggare, pärla bland svin!! :lovebunny: :lovebunny:

Allt för mina honeycuttar.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film