Tinwiel skrev:Men crap. Jag bestämde mig för att köpa dvdn ändå, trots att jag inte ens kan betala räkningarna för att jag inte har några pengar (man måste ju ha rätt prioriteringar och hallå, 119 spänn, skitbilligt). Så är den slutsåld! Det fanns 12 ex kvar igårkväll, men nu är den slut..Hoppas att nån vänlig själ rippar den och lägger ut nånstans så att jag kan få tag på den ändå..
Tam skrev:Första serien var 8x30 min, andra 2x45. Dom finns för 119:- vardera på discshop. Och en box med båda finns också, för 349:-. Bra med extramaterial på samlingsboxen, är det.
Tinwiel skrev:Debbie for president! (eller ja, ni förstår vad jag menar)
Tinwiel skrev:Tob:
Sen angående Hunter: jag gillade inte honom heller i början, tyckte också att han var överdriven, men sen när han blir varm i kläderna så blir han störtskön. Hoppas jag inte avslöjade för mycket nu..
Tinwiel skrev:Edit: Och vad jag tycker om Ted och Emmet, ja, du kan läsa mina recensioner av tidigare avsnitt så ser du vad jag tycker. Som vänner är dom roliga, men som par? Nej tack. Ingen "par-kemi" alls. Sen flippar ju Ted ur totalt också och det är ju fruktansvärt för den andre parten. Eftersom man bryr sig så mycket om Emmet som man gör, så blir det lite jobbigt.
Tinwiel skrev:Förresten, en 10 sidor lång tråd. Inte illa jobbat på.. ja.. fyra personer va?
Tam skrev:Tinwiel & whom else it may concern: hittade UK-versionen på DC och laddade ner den bara för att kunna ge er. Så har den inte köpts ännu kan det vänta tills rikare tider.
Tam skrev:Båda.
Laddade också ner nån "VH1 goes inside QaF", 20 min långt (spoiler s4), och några korta intervjuer. Vet inte om det är old news. Us-versionen då.
Ai skrev:Tam skrev:Båda.
Laddade också ner nån "VH1 goes inside QaF", 20 min långt (spoiler s4), och några korta intervjuer. Vet inte om det är old news. Us-versionen då.
Du prins bland tiggare, pärla bland svin!!![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare