HeY skrev:Men är serien för det mesta ganska jämn?
CheeseGuy skrev:5.01 var helt underbart.
CheeseGuy skrev:5.01 var helt underbart.
The Buffster skrev:CheeseGuy skrev:5.01 var helt underbart.
Yay! Det bådar gott. Hoppas, hoppas jag har tid att se idag.
Tob skrev:Hey: Jag tycker serien har väldigt hög lägsta nivå. Men jag tycker Nip/Tuck är en serie som lever mycket på helt galet bra enskilda scener, så på så sätt blir den ojämn, men från avsnitt till avsnitt....inte så ojämnt. Helheten kan kännas lite spretig därför.
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.02) Jodå, fortsatt mycket underhållande. Och jag gillar att det håller hårt fokus på våra två grabbar än så länge och att resten av den jobbiga familjen mångt och mycket har försvunnit ur bilden.
Och Stones! Igen! Och mycket mer Paula Marshall! Good things all!
Och nu är min lilla (säkert jinxande) önskan för den här säsongen: Snälla, snälla, snälla håll grabbarna borta från alla former av kriminalhistorier eller storbrottslingar, oavsett det är seriemördare, drogsmugglare eller njursmugglare. Enough is enough.
sfinx skrev:ag är ledig hela helgen.![]()
caffeineaddict skrev:sfinx skrev:ag är ledig hela helgen.![]()
Men men... du kommer väl till Sumpan på lördag?!
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.02) Och nu är min lilla (säkert jinxande) önskan för den här säsongen: Snälla, snälla, snälla håll grabbarna borta från alla former av kriminalhistorier eller storbrottslingar, oavsett det är seriemördare, drogsmugglare eller njursmugglare. Enough is enough.
A bear skrev:Just ja, jag såg ju färdigt på s2 av det här också igår.
Serieslajsare, incestuösa transor, alla ligger med samma silikondocka, och Joan Rivers. Nip/Tuck är som roligast när den är fullständigt over the top. Ibland tror man att det bara är en ren dramaserie, och ibland är den bra på det och lite för ofta är den bara såpa... och så plötsligt blir den fullständigt helknäpp i ett par avsnitt. Gillar sånt.
Trodde ett tag nästan att McNamara var The Carver. Jag är fortfarande inte helt övertygad om att han inte är det. När man börjar se knarklangare i badrumsspegeln mår man nog inte så bra.
Och så var ju Armin Shimerman med i nåt avsnitt där också! Snyder!
sfinx skrev:Trodde att det var jag som hade dåliga kontakter, var är det nya avsnittet?
caffeineaddict skrev:Vet vi ens säkert att det sändes ett avsnitt? Nip/Tuck HALLÅÅÅÅÅÅ!
Tob skrev:Nu har det kommit....
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]