noike skrev:
ÄNTLIGEN!
noike får en utmärkelse av mig för att vara roligast på länge med sina "ÄNTLIGEN!"
noike skrev:
ÄNTLIGEN!
Zaxx skrev:noike skrev:
ÄNTLIGEN!
noike får en utmärkelse av mig för att vara roligast på länge med sina "ÄNTLIGEN!"
caffeine skrev:Primer. Holy mindfuck, Batman. Långt ifrån en hel-lyckad film, men tillräcklig skicklig och fascinerande för att sätta hjärnan på hyperdrive (eller möjligen stänga ner den helt). Tre av fem.
dizzy skrev:caffeine skrev:Primer. Holy mindfuck, Batman. Långt ifrån en hel-lyckad film, men tillräcklig skicklig och fascinerande för att sätta hjärnan på hyperdrive (eller möjligen stänga ner den helt). Tre av fem.
Underbar liten film. Älskar när det dyker upp nya filmmakare som gör något annorlunda. Kommer absolut se om den minst en gång till snart.
AKS skrev::D För några timmar sen verkar ey verkligen ha varit på G...
AKS skrev:Här behöver man inte ursäkta sig eller försvara sig för att man postar i onyktert tillstånd. Det har hänt alla här tror jag (jo, även jag har råkat postat nåt nån gång). :)
noike skrev:(Att sedan Stephanie Leonidas påminde en hel del om Laura Fraser i Neverwhere... well, för mig är det ett jävla stort plus.)
noike skrev:Mirrormask -- bra film fast med ett svagt manus. Riktigt svagt. Det känns som om det saknas bitar igenom allt, något som binder ihop alla scenerna. Jag önskar att Dean McKean hade haft modet att vara inblandad i manusförfattandet och inte bara i att komma på historien, jag tror han hade gjort ett bra mycket bättre jobb än Neil Gaiman.
(Att sedan Stephanie Leonidas påminde en hel del om Laura Fraser i Neverwhere... well, för mig är det ett jävla stort plus.)
noike skrev:caffeineaddict skrev:The Aristocrats. [...]
En intressant idé, en hel del skratt, vissa intressanta tankar kring vad som gör något roligt och om det är materialet eller framförandet som gör konst och humor till vad det är. 3 av 5.
Jag håller med om allt caffe säger om filmen. Möjligt blev den lite väl tjatig och repeterande i första halvan när alla bara skulle repetera historien bakom och grunsskämtet hela tiden medan de tittade in i tre olika kameror.
Off skrev:a bear: Bob Saget kan faktiskt vara rolig. Se Entourage s02 för bevis.
A bear skrev:Off skrev:a bear: Bob Saget kan faktiskt vara rolig. Se Entourage s02 för bevis.
OK, bredvid Marky Mark kanske han framstår som rolig.
Off skrev:A bear skrev:Off skrev:a bear: Bob Saget kan faktiskt vara rolig. Se Entourage s02 för bevis.
OK, bredvid Marky Mark kanske han framstår som rolig.
Hmm ja jag tar det som ett bevis på att du inte sett Entourage. Marky Mark är med i ungefär 4 sekunder av första avsnittet i serien. Aja du behöver ju inte tro mig.
noike skrev:Entourage är utan tvekan det bästa HBO har för närvarande.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Entourage är utan tvekan det bästa HBO har för närvarande.
Bättre än The Wire? Verkligen?
caffeineaddict skrev:noike skrev:Entourage är utan tvekan det bästa HBO har för närvarande.
Bättre än The Wire? Verkligen?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]