Bender skrev:2x12.. holy frakk!
Det var bra men samtidigt tycker jag det står lite still ändå. Det får gärna var hot på flera fronter. Det känns det som om dom behöver starta upp lite fler trådar så som det var under s1 och delvis s2. Det var också länge sen man såg röken av dom civila skeppen!
AKS skrev:2.12
Vad händer nu med Helo och mekanikern? Trots allt dödade de en människa (det var vidrigt det de gjorde med cylonen, men han gjorde knappst något olagligt eftersom det var just en maskin -- jag menar inte att det är moraliskt rätt, men jag menar enligt deras lagar så borde det inte vara olagligt). Om de blir helt frikända så blir jag förbannad. De borde i alla fall få fängelse i några månader.
LWes skrev:AKS skrev:2.12
Vad händer nu med Helo och mekanikern? Trots allt dödade de en människa (det var vidrigt det de gjorde med cylonen, men han gjorde knappst något olagligt eftersom det var just en maskin -- jag menar inte att det är moraliskt rätt, men jag menar enligt deras lagar så borde det inte vara olagligt). Om de blir helt frikända så blir jag förbannad. De borde i alla fall få fängelse i några månader.
Jag håller inte med. Jag tycker att dom borde bli helt frisläppta.
Jag skulle vilja att någonting händer så att dom måste göra någonting på en planet, för att det är inte så kul när dom bara är i rymden hela tiden.
Jag gillar han som typ blev kapten för Pegasus nu, han verkar ganska bra.
Peppe skrev:LWes skrev:AKS skrev:2.12
Jag håller inte med. Jag tycker att dom borde bli helt frisläppta.
Jag skulle vilja att någonting händer så att dom måste göra någonting på en planet, för att det är inte så kul när dom bara är i rymden hela tiden.
Jag gillar han som typ blev kapten för Pegasus nu, han verkar ganska bra.
Frisläppta? Varför skulle mord vara tillåtet i det här fallet?
The creator of the show Ron Moore has publically expressed he does not like this episode. So mush so that he spend most of his podcast commentary talking about why its bad and blaming himself for its quality.
Matt skrev:Har man hört talas om "Scar" tidigare? Kändes lite löjligt tycker jag. Men jag gillar Starbuck.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare