ey skrev:BAHHH!! jag måste ha en egen dator så jag kan ladda ner obegränsat. curse my brother som tagit med sig pc-n till jobbet och har en alldeles för dyr mac för att låta mig leka med den. GIEF APARTMENT, NOW!
LWes skrev:4x01 - Bra avsnitt!![]()
Hah! The CW snålar tydligen inte med regulars
brat skrev:I villket fall har jag nyss hört låten Halo och totalt fallit pannkaka-pladask för den. Säg mig vilket avsnitt jag kan höra den i och i vilket sammanhang. Vill veta hela upphovet till sången. Spoilers gör mig inget. Såg ändå ett (hyfsat) nytt avsnitt bara härom veckan så jag är redan förstörd. (Och kommer aldrig att se hela serien.)
Säg mig också varför (spoiler är du känslig kan du räkna det här som spoiler för hela serien, tyvärr kan jag inte vara mer precis än så eftersom jag inte vet vad som hör till vilken säsong) karaktären står som artist på låten. Vill inte skådespelerskan göra det?
brat skrev:Glory
(spoiler allt Sverige visat hittills) Avsnittet jag råkade se härom veckan var just exakt det du pratat om. Det med pistolkillen då de blev gisslan och Dan var irriterande som vanligt. Värsta slumpen.
The Buffster skrev: (spoiler 4.01) Karens "When I do, I'll get back to you" tog, det kan jag säga.
The Buffster skrev:Men hur som helst, även om jag ogillar Rachel så gillade jag när hon låg i sängen med Cooper på slutet. Vet inte varför jag gillade det, kan ha någonting att göra med att han aldrig skulle låta henne göra det om han var vaken, kanske. Eller är det knäppt? Ni får har överseende med att jag är trött.
The Buffster skrev:Precis som LWes så ser jag gärna ett Tyler Hilton inhopp framöver, jag saknar The Keller, så är det bara.
eynosh skrev:4x01
En fråga bara; Vem var "WatchmeWatchu" på hennes messenger-program? Tyckte mig känna igen nicket från något tidigare avsnitt.
Glorificus skrev:Okej då... här har du ett Halo-klipp, brat...
http://www.youtube.com/watch?v=0_cVoZDXIYc
(spoiler 3x15) Då får du dessutom se en gullig brödrascen mellan Nathan och Lucas. Och en gullig Naley-scen.Det är avsnittet innan det du såg häromveckan.
brat skrev:säsong 3
Men jag är fortfarande mer nyfiken. Är det där första gången sången hörs? Enda gången? Hur kom sången till.
Mycket grymt att vägra svara.Då måste jag bara leta mina svar på annat håll.
Skicka mig gära på andra youtube-äventyr, You Tube är roligt.
Glorificus skrev:brat skrev:säsong 3
Men jag är fortfarande mer nyfiken. Är det där första gången sången hörs? Enda gången? Hur kom sången till.
Allvarligt, det är under hela s3 sången kommer till.
YouTube-klipp, check. Ska nog kunna hitta något mer.
HeY skrev:Glorificus skrev:brat skrev:säsong 3
Allvarligt, det är under hela s3 sången kommer till.
YouTube-klipp, check. Ska nog kunna hitta något mer.
Jag tycker Glory har förklarat det ganska bra redan. Nathan betalade the Keller för att hjälpa Haley skriva ny musik. Det gjorde han också och denna låten var projektet som pågick fram till detta avsnittet.
LWes skrev:och dom spelade in en fantastisk duett tillsammans också!
Glorificus skrev:Illyria skrev:Glorificus skrev:OTH försöker inte vara något annat än vad det är, och de gör det de gör grymt bra - så gillar man the drama x1000 får man det med kvalitetsstämpel.
OTH "försöker" vara en kvalitetsserie, det är ju just det som är så otroligt skrattretande. Skaparen är totalt omedveten om den såpa han gör och tror det är en helt fantastisk dramaserie.
Nej, Mark Schwahn är fullt medveten om vilken sorts serie han gör. Från en ny intervju:I think we are telling our best stories this year. I think the show is a little soapier than it has been in the past. By that I mean situations are a little bigger but the heart of the show and the soul of the show are exactly what it’s always been.I wanted the show to be about people trying to find their way and literally navigating their lives and falling in love and having jealousies and finding out what they are good at and pursuing dreams. There were big overriding ideas and themes and I think the show is still very much about those things.
Vardagsdramatiken på ett upphöjt stadium är ju själva poängen med serien. Förväntar man sig något annat är det klart att man inte gillar det. Jag förväntar mig det och får det och älskar det.
LWes skrev::rolleyes:
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare