LWes skrev:Serien är enormt bra!
Angående spoilers som Kristin på E! Har skrivit om ett tag:
Någon av dom mannliga karaktärerna skall väl dö, eller hur? (eller är det bara att han ska försvinna?) Och hon har vid något tillfälle skrivit att Logan skall vara med i alla avsnitt den här säsongen, att det inte är Weevil som försvinner, att det inte är Pappan och att Wallace kommer tillbaka.
Då återstår väl bara Duncan? Jag vet inte. Jag orkar inte kolla upp alla ledtrådar och sånt hon skrivit, men jag tror att Duncan är den det gäller, för jag kan inte komma på att hon skrivit att det inte är det...
LWes skrev:Serien är enormt bra!
Angående spoilers som Kristin på E! Har skrivit om ett tag:
Någon av dom mannliga karaktärerna skall väl dö, eller hur? (eller är det bara att han ska försvinna?) Och hon har vid något tillfälle skrivit att Logan skall vara med i alla avsnitt den här säsongen, att det inte är Weevil som försvinner, att det inte är Pappan och att Wallace kommer tillbaka.
Då återstår väl bara Duncan? Jag vet inte. Jag orkar inte kolla upp alla ledtrådar och sånt hon skrivit, men jag tror att Duncan är den det gäller, för jag kan inte komma på att hon skrivit att det inte är det...
Premiär för Veronica Mars 12 januari
Nytt, fräscht och med ett ungt tilltal är de utmärkande dragen för serier som sänds torsdagar 20.00 i SVT2 under 2006. Den 12 januari är det premiär för kritikerrosade Veronica Mars, en amerikansk serie om en tuff och smart collegetjej, som på kvällarna ställer läxböckerna på hyllan och blir privatdeckare i världsklass.
- Vi har nu en fast tid för inköpta serier främst riktade mot en ung publik. Det tycker vi är mycket glädjande, säger Per Ögren, programchef för film- och fiktionsinköp.
- Veronica Mars är en uppmärksammad serie som håller hög klass i sin kategori, precis som Sopranos och Six feet under gör i sina. Andra serier vi planerar att sända på torsdagar 20.00 är till exempel säsong två av Mitt liv som död och den mycket populära BBC-serien Dr Who, berättar Per Ögren.
I Neptune, Kalifornien, är det de rika som har makten. Besvärande nog för dem finns Veronica Mars, en smart och orädd sjuttonåring som är fast besluten att nysta upp stadens olösta mysterier.
En gång i tiden var Veronica en av skolans populäraste tjejer. Men allt förändrades när hennes bästa kompis Lilly mördades, och Veronicas pappa fick sparken från sitt jobb som sheriff för att han namngett Lillys stenrike far som huvudmisstänkt.
Sedan dess är Veronica en helt vanlig sjuttonårig student på dagarna. Men på kvällarna hjälper hon sin pappa med hans nystartade detektivbyrå. Det hon finner i sitt snokande kan komma att riva upp hela Neptune i sömmarna.
Veronica Mars spelas av Kristen Bell. Serien är skapad av Rob Thomas och produceras av Matrix-producenten Joel Silver.
Illyria skrev:Den nyheten måste vi ha missat.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare