Mush skrev:Roligast var också Deans sönderslagna ansikte i finalen. Asså rikigt svullo![]()
Crashdummie skrev:Det kan jag hålla med dig om. Jag syftade dock påMush skrev:Roligast var också Deans sönderslagna ansikte i finalen. Asså rikigt svullo![]()
MissKittyFantastico skrev:
MissKittyFantastico skrev:Aha! Jag visste väl att postning i den här tråden kunde locka hit brat. Förresten, har någon sett Glory?
Crashdummie skrev:MissKittyFantastico skrev:Aha! Jag visste väl att postning i den här tråden kunde locka hit brat. Förresten, har någon sett Glory?
Sneaky - if you post, they will come![]()
Nope, undra vad man ska locka Glory med... Micha?
brat skrev:Crashdummie skrev:MissKittyFantastico skrev:Aha! Jag visste väl att postning i den här tråden kunde locka hit brat. Förresten, har någon sett Glory?
Sneaky - if you post, they will come![]()
Nope, undra vad man ska locka Glory med... Micha?
Prova en slemmig Jared-mittbena.
brat skrev:HAH!
Vemvemvem?
dansdansdans skrev:min teori om chuck i 5.22:
om att han skulle vara gud. läste jag senare här en annan 'teori' =
Chuck, now dressed all in white, says that endings are hard, and never perfect, and that nothing really ends anyway. He types "The End" and vanishes. Chuck - it seems, like Enoch & Elijah in the Christian bible - has been taken straight to heaven by God having completed his task as a prophet. från http://www.supernaturalwiki.com/index.p ... _Swan_Song
brat skrev:Vilken var bästa bloopern?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare