AKS skrev:Nu tycks det ha kommit en HDTV-version:
http://www.mininova.org/tor/125877
Happy puppy, HAPPY PUPPY!
Come on now, sugar! Bring it on, bring it on, yeeeah!
AKS skrev:Nu tycks det ha kommit en HDTV-version:
caffeineaddict skrev:AKS skrev:Nu tycks det ha kommit en HDTV-version:
Happy puppy, HAPPY PUPPY!
Come on now, sugar! Bring it on, bring it on, yeeeah!
It's a star turn with zero pyrotechnics, and apart from the occasionally awkward voice-over, it's a teeny bit flawless.
AKS skrev:Tack! Men varför går det inte längre att länka bara rakt av? (Förhoppningsvis kommer jag dock ihåg tinyurl nu så att det inte blir ett problem för mig i alla fall.)
Bender skrev::D![]()
s2x02
Jäklar va bra... Wallace var underbar och den nya tjejen också. Det andra avsnittet i rad med en riktig cliffhanger. ARGH!
Än så länge verkar ju den kommande borgmästaren helmysig... undrar när den fasaden spricker!?
It's a typo, and the gag reels are also not on the DVD. So yes its very embarrassing.
----
Wait, there's no blooper reel? Seriously? There was supposed to be one.
----
Not 100% sure but...
Not mentioned on DVD or the inlay. And it's not available thru any of the DVD menus. It could be after an episode, or as an Easter egg.
And to really rub it in your face there is a “Special Feature” menu point on each DVD, but on the first 5 DVDs it just says to look on another disc for them.
And to really rub it in your face there is a “Special Feature” menu point on each DVD, but on the first 5 DVDs it just says to look on another disc for them.
AKS skrev:caffeine: Ja, den där noir-affischen är guld. Hade karaktärerna varit sig mer lika (särskilt Lilly och Veronica bör bättras på) hade den suttit på min vägg nu. Logan känns som tagen ur Rebel without a Cause eller nåt. Och mamma Echolls är med på ett hörn. Bokstavligt talat.Undras hur en noir-poster skulle se ut för S2?
Spuffy skrev:och gav henne en utskrift av Joss' recension av VM s.1. Kul att jag råkade ha skrivit ut den över huvud taget och att jag dessutom hade den med mig - kände mig väldigt duktig sen.
Illyria skrev:Är det många där som fått boxen? Den släpps ju inte förrän på tisdag.
LWes skrev:när han frågade vad serien handlade om var jag ju tvungen att förklara, och när man förklarar vad serien handlar om låter det bara fånigt (innan den började tyckte jag inte alls om den från vad man fick veta att den handlade om) så han tyckte att den verakde fånig.
AKS skrev:Illyria skrev:Är det många där som fått boxen? Den släpps ju inte förrän på tisdag.
Det är nog inte så många som fått den iofs. Men det är många som diskuterar den.
DVD-boxens skapare skrev:A little bit Buffy. A little bit Bogart. A dash of Nancy Drew. Veronica Mars takes the best and brainiest of the American culture of crimesolving and adds a unique vision of its own - brooding, edgy, darkly funny and just plain dark - to become one of the hottest, sleekest series of the new century.
caffeineaddict skrev:LWes skrev:när han frågade vad serien handlade om var jag ju tvungen att förklara, och när man förklarar vad serien handlar om låter det bara fånigt (innan den började tyckte jag inte alls om den från vad man fick veta att den handlade om) så han tyckte att den verakde fånig.
Det är det gamla Buffyproblemet... ohyggligt frustrerande att man vet att man så lätt bedömer utifrån plotbeskrivningar som inte kan förklara den riktiga känslan serien ger.
String w = "Wallace";
Illyria skrev:Idag har jag fått dvdn!
Glorificus skrev:Illyria skrev:Idag har jag fått dvdn!
![]()
Jag är inte avundsjuk...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare