Tinwiel skrev:What's the deal med George Michaels skjortor? Dom blir fulare och fulare för varje avsnitt.. :)
(s2)It's the Anne-factor.
Tinwiel skrev:What's the deal med George Michaels skjortor? Dom blir fulare och fulare för varje avsnitt.. :)
noike skrev:Tinwiel skrev:What's the deal med George Michaels skjortor? Dom blir fulare och fulare för varje avsnitt..
(s2)It's the Anne-factor.
Tinwiel skrev:Spoiler 2x10
Tomas skrev:Serien blir bara bättre och bättre :)
Spoiler 2x14
No, Steve Holt. I'm your father!
Tomas skrev:Serien blir bara bättre och bättre![]()
Spoiler 2x14
No, Steve Holt. I'm your father!
AKS skrev:Aah, glömde bort AD idag! Måste finna och ladda ner!
gaspode skrev:2x14 var underbart.
Precis som noike så skrattade jag sjukt mycket när Anne förklarade hur bra det skulle bli när de väntat. En hel del andra skratt blev det också. Det känns dock som att G.O.B. fått för lite tid det senaste, han tog ju väldigt mycket plats i början av S2..
gaspode skrev:AKS skrev:Aah, glömde bort AD idag! Måste finna och ladda ner!
Du hade väl ett ftp-program om jag inte minns fel?
Jag har alla Arrested på min ftp om du vill ladda ner något avsnitt..
LWes skrev:Snacka om att jag blev förvånad! För inte kan man ana att dom säger något annat än Joe om man inte vet det (eller förklarade dom det i typ det första avsnittet eller nåt, och att jag typ sov då?)
OPIOO skrev:LWes: I första avsnittet har jag för mig att hans namn tittar förbi lite hastigt på skärmen. Man behöver inte sova för att missa det, det går ganska snabbt. G.O.B. står förresten för George Oscar Bluth. =]
poser skrev:Om jag inte har fel för mig så har även hans namn stått på segwayn.
noike skrev:poser skrev:Om jag inte har fel för mig så har även hans namn stått på segwayn.
Och allt annat han äger.
TV4, måndagar kl. 20.30
Handling
Familjen Bluth är så excentrisk att Wes Andersons filmfamilj The Royal Tenenbaums framstår som en typisk Ikea-familj. Med Portia de Rossi och Jeffrey Tambor som mest kända namn. Ron Howard är speaker.
Virtanens kommentar
En serie som får smarta människor att känna sig smarta. En komedi för folk som inte skrattar åt roliga komedier. Den här typen av finurlig, självuppfyllande, självförhärligande blink-blink-fattar-du-vad-coolt-underhållning står jag inte ut med.
gaspode skrev:Det jag kan skriva under på är väl att attityden som följer med att gilla en sån här serie i lite för många fall blir elitistisk, att folk ser ner på de som gillar Vänner eller nåt mer "lättsmält"...
Qarlsson skrev:Det fina med AD är ju att den blandar subtil humor med rent barnslig och simpel humor med värme och charm.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare