gaia skrev:Har just upptäckt att en nynspelning av den gamla klassikern fright night gjorts och att David Tennant spelar en av huvudrollerna, vill se!
sfinx skrev:gaia skrev:Har just upptäckt att en nynspelning av den gamla klassikern fright night gjorts och att David Tennant spelar en av huvudrollerna, vill se!
Det som oroar mig är att alla ska vara lite för sny...alltså OC människor, det fina med den gamla är att det är verkligt udda karaktärer som ganska så vanliga ut. Nja.Vi får se vad det blir:
Musiken!![]()
Dags för omtitt?
sfinx skrev:
Deathly hallows. Så mycket bättre än tidigare, kändes nästan som att läsa böckerna igen. Animeringen tror jag att jag älskade. Sista blir definitvt på bio, och inget hafsande framför teven inte. Seriös hel Harry Potterkväll nästa gång. Ok?
Shut up, crime!
caffeineaddict skrev:Som sagt, Derek Jacobi är en storhet men det är fan Tim Spall med. Slut-talet i Secrets & Lies är fortfarande... jeepers.
noike skrev:[...]det här bådar inte så jävla bra heller:He is also developing a trilogy of films with Steven Spielberg based on Tintin, the world renowned comic book series by Herge.
We can't turn back! Not now! Not now.
This vacation SUCKS!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare