adolvsson skrev:Vad blev omdömet om Ellen?
Jomen visst. Lite tramsigt ibland, men det dög väl?
caffeineaddict skrev:Fem sekunder Peter O'Toole spöade iaf 2½ timme med Leo DiCaprio i djungeln så hårt att det inte ens var roligt.
RalfiParpa skrev:Jag gillade Ellen och jag gillar i vanliga fall inte Ellen. Överlag tyckte jag att galan var ovanligt underhållande, inte alls ett sömnpiller. Det där John C. Reilly/Will Ferrell/Jack Black-numret var galans höjdpunkt. Det och Forest Whitakers tacktal.
noike skrev:Någon gång borde vi göra det här på riktigt. Alltså soffa, tv, popcorn, folk. IMO.
MissKittyFantastico skrev:Jag satt där alldeles ensam med mina morötter, olivbollar och cola och hade rätt trevligt alldeles för mig själv.
caffeineaddict skrev:Nästa år får vi hoppas att vi antingen kan dra ihop en IRL-Oscarsnatt som noike föreslår eller åtminstone att ditt nät fungerar så du kan blogga med oss.
noike skrev:Plats att vara blir väl det stora problemet, om folk måste jobba och sådant.
caffeineaddict skrev:adolvsson: Folk gör det ju hela tiden för diverse menlösa sportevenemang, varför skulle inte Oscarsgalan vara en lika giltig anledning?
Rombat skrev:SVART KAMEL!adolvsson skrev:Därför att jag är utröstad med...
ey skrev:finns Oscars att ladda ner någonstans möjligtvis. kunde inte kolla inatt men vill gärna se galan ändå...
ey skrev:ey skrev:finns Oscars att ladda ner någonstans möjligtvis. kunde inte kolla inatt men vill gärna se galan ändå...
?
ey skrev:ey skrev:finns Oscars att ladda ner någonstans möjligtvis. kunde inte kolla inatt men vill gärna se galan ändå...
?
noike skrev:Håller med caffe om manuset. Trevlig film, charmig. Men den förtjänar inte att vinna i de klasserna som är kvar.
wyndham skrev:Iwo Jima vet jag dock inget om, men det tillhör verkligen ovanligheterna att krigsfilmer premieras för manus.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare