noike skrev:I am the puppet-master-scenen ensam berättigar fem säsonger av serien. Men visst, långt i från en perfekt serie men det skiter jag i, jag njuter av varje sekund.
Illyria skrev:Det blir en hel säsong, kolla Tv Guide, E!Online för nyheten.
adolvsson skrev:Illyria skrev:Det blir en hel säsong, kolla Tv Guide, E!Online för nyheten.
Jag hittade inget på TV Guide (om vi menar samma) och hos E!Online står det bara som information från "trovärdiga källor" hos Kristin. Om jag nu inte bara missade det uppenbara, inte såg skogen för alla träd så att säga, skulle jag egentligen vilja vänta med att ropa hej för högt innan det är ordentligt verifierat från bolaget.
Men vafan, jag är ändå beredd att ge dig en prellimunär storkyss för bärande av finfina nyheter! Wheee!
Just got word that NBC has given Aaron Sorkin's struggling Studio 60 on the Sunset Strip a full-season order.
Illyria skrev:Det står i Ausiello Report.Just got word that NBC has given Aaron Sorkin's struggling Studio 60 on the Sunset Strip a full-season order.
BURBANK – November 9, 2006 – NBC has renewed its critically acclaimed, first-year drama "Studio 60 on the Sunset Strip" (Mondays, 10-11 p.m. ET) for the remainder of the 2006-07 season, it was announced today by Kevin Reilly, President, NBC Entertainment.
Ai skrev:1x08
Hur jag än försöker kan jag inte hitta nån sympati med Harriet här. Jag håller helt med Matt: You are a homophobe! Hon är feg och inkonsekvent i sina åsikter. Det gör också att kemin med Matt blir lidande för mig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare