caffeineaddict skrev:Tror knappast det här kommer hända, men skulle samtidigt inte klaga om det gjorde det (spoiler Alias S5): http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22080
Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh!
caffeineaddict skrev:Tror knappast det här kommer hända, men skulle samtidigt inte klaga om det gjorde det (spoiler Alias S5): http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22080
noike skrev:caffeineaddict skrev:Tror knappast det här kommer hända, men skulle samtidigt inte klaga om det gjorde det (spoiler Alias S5): http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22080
Oh! Oh! Oh! Oh! Oh! Oh!
Illyria skrev:Alias i USA börjar igen i mars, Jennifer Garner är mammaledig.
CheeseGuy skrev:WOHO! (Kan ses som spoiler fram till och med senaste avsnittet.)
Gordo skrev:"I mean, we'll see. Unless it benefits them to kill me, which I could understand, because I'm very evil."
Illyria skrev:Underbart. Dessutom har jag läst att för avsnitt nr 100 (gästskådespelare i 5.12) Kommer vi får se Will igen.
Och att det pratas om att JJ Abrams kommer skriva och möjligen även regissera allra sista avsnittet. Hoppas det händer.
Simon skrev:Visst känns det väl lite mysko att det slutar? Är det bara jag som tycker det känns mysko att det slutar?
Simon skrev:Visst känns det väl lite mysko att det slutar? Är det bara jag som tycker det känns mysko att det slutar?
E! Online's "Watch With Kristin" column reported that ABC has cut the order for the last season of Alias to 17 episodes from 22.
I heard last night from a reliable source (and confirmed with another this a.m.) that Alias is coming back in April for 8 final hours on Wednesday nights at 8 p.m. April 19th is the day of the midseason premiere, I believe. I'm told that there will be a two-hour midseason premiere, then four episodes, then a 2-hour finale in May.
Illyria skrev:JJ Abrams kommer heller inte ha något att göra med seriefinalen, han är för upptagen.
Illyria skrev:Från Kristin:.... that Alias is coming back in April ..,
The Futon Critic skrev:The final season of ABC's "Alias" just got a little shorter as the show's creator/executive producer J.J. Abrams confirmed to the site over the weekend that the veteran spy drama will close after 17 episodes this season, not 22 as originally indicated.
"Too bad on the one hand, but on the other, we have an awesome finale in the works," Abrams said via e-mail.
Said development leaves only eight installments of the series left to air when it returns later this season. So far, ABC has yet to announce a return date for "Alias."
Industry insiders however have speculated the show will rejoin the network's schedule on Wednesday, April 19 at 8:00/7:00c, the week after "The George Lopez Show" and "Freddie" are expected to wrap their respective seasons.
An official announcement is expected by the end of the week.
tvguide.com skrev:Ausiello: ABC confirmed late Tuesday that Alias is returning in just seven short weeks on Wednesdays at 8 pm. There are eight episodes remaining — reduced from 13. Here's how they're being scheduled:
* April 19, 8-10 pm/ET: Two-hour episode. Syd's baby is born and Vaughn's fate is revealed. Michael Vartan, Lena Olin and Greg Grunberg return.
* April 26, 8-9 pm: The 100th episode. Bradley Cooper returns.
* May 3, 8-9 pm: Currently in production. Devlin returns.
* May 10, 8-9 pm: TBD
* May 17, 8-9 pm: TBD
* May 24, 8-10 pm: Two-hour finale.
Skit också! Jag som var så sugen på Alias..Illyria skrev:Nu är det bekräftat också, onsdagar från och med 19 april.
noike skrev:Illyria skrev:JJ Abrams kommer heller inte ha något att göra med seriefinalen, han är för upptagen.
För min del hoppas jag på något av Goddard/Bell som jag finner överlägsna Abrams öven på en bakfyllesöndag.
4.05.06 - Drew is co-writing the Alias finale with Jeff Pinkner. The finale will air as a special two-hour episode on May 22. Alias returns to ABC April 19.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare