Veronica Mars

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Rombat » tor okt 06, 2005 21:33

AKS skrev:Att få arbeta med böcker måste vara underbart. Och som sagt: du kom på att du inte passade som lärare i tid. Tänk att plugga i fyra-fem år och sen efter ett läsår känna att man är fel ute. Nej, nej... Bara positivt som sagt.

VEEERONICA?!?! (Måste göra ett försök. :))

Om alla tar i samtidigt. På tre... ett... två... tre... VERONICAAA!
damnit, var är hon?

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav Gordo » tor okt 06, 2005 21:38

Rombat skrev:
AKS skrev:Att få arbeta med böcker måste vara underbart. Och som sagt: du kom på att du inte passade som lärare i tid. Tänk att plugga i fyra-fem år och sen efter ett läsår känna att man är fel ute. Nej, nej... Bara positivt som sagt.

VEEERONICA?!?! (Måste göra ett försök. :))

Om alla tar i samtidigt. På tre... ett... två... tre... VERONICAAA!
damnit, var är hon?
´
Jag hjälper gärna till. VEEROONICAAA??? :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav Glorificus » tor okt 06, 2005 21:54

Jag med...
Veeerooniiiicaaaa Maaaars??!!

Om jag inte vore så trött i kroppen efter en lång skol..månad så skulle jag göra någon sorts Veronica-regndans också...

Har sett en film (Kamikaze Girls - rekommenderas!) i väntan på filen, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Sova? Då blir det fredag snabbare... som sagts är det tydligen Veronica-dagen den här veckan.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor okt 06, 2005 21:58

Veeeeeeeeeronica!!!!! Nu väntar vi 10 min, sen dyker avsnittet nog upp..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Illyria » tor okt 06, 2005 22:00

AKS skrev:Fast här har vi andra siffror från zap2it och de var inte lika roliga:
The debut of "Related" posted a 2.3/3 for The WB, topping UPN's "Veronica Mars" by a couple of tenths.

Det var premiär för Related och det var säkert en hel del som kollade för att se vad det var, men jag tror det är en serie som kommer floppa.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav caffeineaddict » tor okt 06, 2005 22:00

Alla dessa rop på Veroooooooonica påminner mig om hur länge sedan det var jag hörde Costello-låten...

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » tor okt 06, 2005 22:04

De påminner mig om Babylon 5 när Londo i första säsongen är stupfull, står på ett bord och skriker "VARRRTTTUUUU!" Sedan deckar han.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav caffeineaddict » tor okt 06, 2005 22:06

Får väl få min Veronica-fix för kvällen via Costello och Vreeswijk då...

Vilket får mig att tänka på: hur söt vore inte Kristen Bell i en blå hatt? *går på bildjakt*

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » tor okt 06, 2005 22:08

noike skrev:De påminner mig om Babylon 5 när Londo i första säsongen är stupfull, står på ett bord och skriker "VARRRTTTUUUU!" Sedan deckar han.

Good times, good times.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Spuffy » tor okt 06, 2005 22:09

Vad är nu detta... här har jag sett igenom första säsongen under veckan som gått och insett att detta är en serie som jag Älskar. Och sen dyker inte avsnittet upp på utsatt tid. Inte nog med att jag igår var helt säker på att det var torsdag och sen blev jättebesviken när jag inte hittade avsnittet, nu när det verkligen är torsdag så syns det ändå inte till. Jag som längtat efter att se det så fort jag kom hem (d.v.s. NUUU)!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tor okt 06, 2005 22:12

Spuffy: Välkommen till Oss som älskar VM! :) Dela nu vår sorg över att avsnittet inte kommit...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tor okt 06, 2005 22:21

AKS skrev:Spuffy: Välkommen till Oss som älskar VM! :) Dela nu vår sorg över att avsnittet inte kommit...

Tack tack! Givetvis The Buffster som introducerat mig till VM - brukar vara så.. Och delar helt klart sorgen över att det inte kommit än! Börjar jobba nio imorgon och har två mil till jobbet så måste gå upp tidigt.. Men vill ändå hinna se avsnittet ikväll om det dyker upp! Och det Måste dyka upp snart! Vill inte behöva vänta till imorgon!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Rombat » tor okt 06, 2005 22:34

Fan med. Nu ger jag upp. Seminarie imorgon. Hoppas det kommer så ni får se det snart. Peace så länge

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav HeY » tor okt 06, 2005 22:36

Jag fattar inte, vet inget avsnitt som vart såhär segt någonsinn utav de seriena jag laddat ner. Vill ha Veronica nu!! (alltså bildigt talat :rolleyes: )

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav LWes » tor okt 06, 2005 22:41

HeY skrev:Jag fattar inte, vet inget avsnitt som vart såhär segt någonsinn utav de seriena jag laddat ner. Vill ha Veronica nu!! (alltså bildigt talat :rolleyes: )

Det är inte direkt ovanligt att det tar tid, men just den här serien har nog aldrig tagit så här lång tid.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav LWes » tor okt 06, 2005 23:20

Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav poser » tor okt 06, 2005 23:25

The late release is due to pre-emption on the West Coast, which apparently is the magic place torrents come from.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake

Inläggav Illyria » tor okt 06, 2005 23:29

Vad är det för release? Hatar när dom tar bort sån info.

Demonoid verkar ju som sagt hata mig också och mitt internet är fortfarande mest offline :(
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Spuffy » tor okt 06, 2005 23:39

Oj, äntligen! Fast.. sakta går det, är det någon som vet om det finns något sätt att få upp nedladdningshastigheten? Just nu hävdar Azureus att det ska ta två dagar att få ner hela avsnittet... och min uppkoppling är ändå (eller ska vara) 8Mbit. Suck.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav HeY » tor okt 06, 2005 23:42

Spuffy skrev:Oj, äntligen! Fast.. sakta går det, är det någon som vet om det finns något sätt att få upp nedladdningshastigheten? Just nu hävdar Azureus att det ska ta två dagar att få ner hela avsnittet... och min uppkoppling är ändå (eller ska vara) 8Mbit. Suck.

På Azureus brukar det alltid gå segt precis i början men sedan hoppa igång och gå hyffsat fort. Det är bara att vänta. Om du har 8mbit eller 500mhz bredband brukar inte ha så stor betydelse vid nerladdningar har jag hört, det beror på hur mycket den som ger ut avsnitt har satt som max hastighet. Jag är iofs inte expert men det är vad jag har hört.

Är avsnittet i bra form och så? Upplösning, ljud?

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » tor okt 06, 2005 23:43

Hmm.. nu hinner jag inte se det ikväll, kanske inte ladda klart ikväll heller. Får bli imorgon bitti. :( Hoppas versionen är ok, det står som sagt ingen info om det, vilken som har rippat osv..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » tor okt 06, 2005 23:47

Tinwiel skrev:Hmm.. nu hinner jag inte se det ikväll, kanske inte ladda klart ikväll heller. Får bli imorgon bitti. :( Hoppas versionen är ok, det står som sagt ingen info om det, vilken som har rippat osv..

15 dygn står min på dessutom, hmm :|

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » tor okt 06, 2005 23:52

HeY skrev:Det är bara att vänta.

Okey, blir att vänta nu.. Tack för svaret i alla fall!! Nu är det nere i 17h, ett steg på väg, fast det kommer ändå ta för lång tid. Äsch, kommer få vänta till imorgon kväll. Fast det blir ett mycket trevligt fredagsnöje åtminstone!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » tor okt 06, 2005 23:53

HeY skrev:
Tinwiel skrev:Hmm.. nu hinner jag inte se det ikväll, kanske inte ladda klart ikväll heller. Får bli imorgon bitti. :( Hoppas versionen är ok, det står som sagt ingen info om det, vilken som har rippat osv..

Oh no, vilket otur. :( Men det brukar snabba på sig efter ett tag. Först står det 99 timmar, nu står det 1 timme. Jaja, nu är det snart Scrubs på 3an!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » tor okt 06, 2005 23:57

Tinwiel skrev:
HeY skrev:

Oh no, vilket otur. :( Men det brukar snabba på sig efter ett tag. Först står det 99 timmar, nu står det 1 timme. Jaja, nu är det snart Scrubs på 3an!

3h står den på nu, så det är som det brukar. Segt i början och skyndar sedan på lite. Får också se det som fredagsnöje. Mycket man kan se på imorn då, Veronica Mars, Lost, Smallville och Alias. Hur ska man hinna :?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » fre okt 07, 2005 0:00

Lost har jag redan sett, men VM och Smallville blir nog bra. Dyker Smallville-rippen upp under morgondagen då? Då blir det VM på morgonen och Smallville på kvällen. Perfekt. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Noam » fre okt 07, 2005 0:05

bah, fulrelle ju.. usch *ogillar*
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby

Inläggav Illyria » fre okt 07, 2005 0:07

Hur ser du vilken release det är? Nerladdningen fungerar ändå inte för mig, värdelösa demonoid.

Och 4 avsnitt är mycket? Det är vad jag har i medel alla dagar typ ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Bender » fre okt 07, 2005 0:18

Jag ger upp.. det gick från 200 k till 10 k.. GAH!

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav The Buffster » fre okt 07, 2005 0:56

Yay, det har äntligen kommit! Men det går alldeles för sakta, hinner inte se ikväll. Jaja, inget att göra åt.

EDIT: Nu går det mycket fortare, kanske ska jag vara så dum att jag ser det ikväll i alla fall... jag får se...

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film