Du kommer på så roliga saker AKS! Jag vill också skriva så! Mitt problem är bara att jag inte kommer ihåg alla serier jag ser

Men jag kan kolla på myepisodes.com!
24
Jag älskar 24. Ser verkligen fram emot säsong 4.
7th Heaven
Jag uppskattar verkligen denna serie varje dag på kanal 5. Den är lugn och trevlig och mysig. Jag ser fram emot att kanal 5 skall visa färdigt sina avsnitt så jag kan se säsong 8-9 i en snabbare takt!
Alias
Jag har älskat dom två avsnitten av säsong 5 som visats hittills. Säsongen kan bli riktigt bra, men om det blir seriens sista är det ok, för jag har ett par andra som kan ta dens plats...
America's Next Top Model
Det här är den första säsongen av serien som jag ser. Jag tycker att den är bra och ganska intressant. Lärorik. Men en av mina favoriter är det inte.
American Idol
Jag älskar American Idol. Jag ser självklart fram emot säsong 5. Det är alltid fantastisk underhållning.
Arrested Development
Den roligaste komediserien! Jag hoppas verkligen att den klarar sig genom hela säsongen och blir förnyad för en till!
Battlestar Galactica
Jag trodde att jag verkligen gillade serien, men jag har inte sett sommarfinalen ännu! Varför? Jag vet inte. Serien är väldigt bra dock...
Beauty and the Geek
Det var en väldigt underhållande serie. Hoppas att dom kan återskapa en lika bra omgång nästa sommar.
Big Brother (US)
Big Brother 6 var hur bra som helst. Jag håller just nu (bokstavligen) på att se Big Brother 2 och den är inte alls lika underhållande och spännande som säsong 6 var men den är ändå
ganska bra. Jag vill ha sett det, ska ha sett det. Hoppas att serien blir bättre för varje säsong för jag tänker se säsong 3-5 också.
Säsong 1 vill jag inte se för då var tydligen serien mer lik dom andra ländernas versioner.
F.o.m. säsong 2 gjorde dom om den till "Survivor i ett hus".
Jag hade gärna deltagit i den amerikanska versionen. Den svenska hade jag aldrig någonsin velat vara med i. Blä.
Bones
Helt ok underhållning. Boreanaz är väl huvudanledningen att jag ser den, men den är ganska cool annars också.
Boston Legal
Även denna serie älskar jag. Grymt bra och rolig och trevlig och mysig.
Close to Home
Jag har inte sett den ännu och jag väntar och ser om den överlever säsongen.
Commander In Chief
Såg första avsnittet. Jag är inte direkt intresserad av vad den har att erbjuda...
Criminal Minds
Jag såg första avsnittet och tyckte att det var bra, och om serien blir förnyad för en till säsong skall jag absolut se ifatt den då.
Crossing Jordan
Jag har bara sett två hela avsnitt (båda har varit crossovers med Las Vegas) men jag ahar verkligen gillat dom avsnitten. Om jag hade haft mer tid och tillgång hade jag absolut sett alla avsnitt.
CSI
Nja... Jag uppskattar verkligen inte serien lika mycket som jag gjorde en gång i tiden. Nya säsongen har visat en del potential för lite karaktärsutveckling vilket kunnde vara trevligt.
CSI: Miami
Lätt min favorit-CSI. Jag gillar den verkligen. Den känns mer personlig än dom andra och den är mer spännande för den har en del röda trådar.
CSI: NY
Jag har inte sett något av den nya säsongen. Första säsongen övertygade mig inte helt enkelt...
Cuts
Jag vet. Den är inte väldigt rolig och inte orginell på något sätt, men jag gillar mysiga komediserier som man bara kan koppla av till.
Desperate Housewives
Vad kan man säga. Serien är väl helt ok så länge man har något annat att göra sammtidigt som man ser på den. Men oj vad den har fått dom flesta av oss att tappa intresset. Jag är förvånad att denna neråtbacke inte syns i tittarsiffrorna som typ bara blir bättre och bättre.
E-Ring
Jag såg pilotavsnittet. Serien kanske kan vara bra, men inte att följa vecka efter vecka, det skulle mitt intresse nog inte hålla.
ER
Sammlar fortfarande avsnitt och jag har dom flesta säsongerna nu. När skall jag bara få tid att
se dom????
Everwood
Trevlig, mysig serie som är bra.
Jag ser den med min mamma(!) så jag har inte börjat se säsong 4 ännu.
Everybody Hates Chris
Helskön rolig, mysig serie. Kul att det går bra för den!
Four Kings
Den ser jag fram emot.
Freddie
En till komediserie kan jag väl se. Även om den kanske inte är så rolig är den säkert mysig.
George Lopez
Jag hade velat följa George Lopez. Om någon lägger ut kompletta säsonger i torrents laddar jag lätt hem dom.
Ghost Whisperer
Blä. Dum serie. Hoppas den dör.
Grey's Anatomy
Trevlig serie men inget fick mig att orka börja se andra säsongen.
Hell's Kitchen
Hell yeah! Fantastisk tävling.
Hot Properties
Komediserie som var för tråkig, t.o.m. för mig...
House
Jag älskar karaktären House, men resten av serien känner jag inte alls lika starkt för. Men den är bra. Allt är lugnt.
How I Met Your Mother
Mysig serie som även är rolig! Jag gillar!
Invasion
Jag tycker att det är en bra serie, men ännu inget spektakulärt. Vi får se hur säsongen utväcklas.
It's Always Sunny in Philadelphia
Hehe. Väldigt rolig serie. Glad att det blir en till säsong. Jag älskar hur varje avsnitt tar upp ett "viktigt ämne". Det är kul.
Jake in Progress
Jag tyckte att första säsongen var ok. jag följde den kanske mest för att Kristin Veitch tjatade om den hela tiden.
Hoppas att säsong två blir bättre. En del saker var faktiskt väldigt roliga.
Joey
Jag tycker att Joey verkar vara väldigt underskattad här. Jag tycker att den är sjukt rolig, and that's that.
Just Legal
Jag gillade piloten, men jag är glad att jag inte bestämmt mig för att följa någon av dom serierna som hittills lagts ner.
Killer Instinct
Jag tror verkligen att jag skulle gilla den, men jag orkade inte se första avsnittet. Jag kan se den senare om den överlever...
Kitchen Confidential
Ganska rolig. Ganska bra. Väldigt trevlig. Ganska stor chans att den läggs ner skulle jag tro...
Kojak
Väldigt cool serie. Ganska bra. Ganska intressant. Hoppas att den får en till säsong...
Las Vegas
Mitt omdömme varierar gaska mycket om denna serie. En del avsnitt är väldigt bra och en del är tråkiga.
Living with Fran
Ett perfekt exempel på hur en serie skall vara för att vara mysig.
Att Mikalah Gordon var med i ett avsnitt var klockrent. Helst perfekt idé. Hon är som en liten kopia av Fran. Det tänkte jag redan när hon var med i American Idol.
Lost
Yay! Min favorit av manusbaserade serier. Älskar så gott som allt med den.
Love, Inc.
Trevlig serie. Inte så rolig som en komediserie borde vara dock.
Malcolm in the Middle
Min favoritkomediserie! Arrested Development må vara den roligaste, men Malcolm har några av dom mest memrobala komiska händelserna någonsin. Klockren serie. Hoppas verkligen inte att säsong 7 blir den sista!
Medium
Bra. Inte mer inte minndre. Väldigt cool ibland. Ganska tråkig ibland.
My Name Is Earl
Rolig!
NCIS
Jävligt bra. Jag älskar kemin och relationerna mellan karaktärerna. Det är vad som gör skillnaden mellan NCIS och CSI.
Night Stalker
Ja, jag är kär i Carl Kolchak och hans kvinnliga kollega som jag ej kommer ihåg namnet på.
Jag tycker att båda avsnitten har varit riktigt bra och jag är helt kär i hela serien.
Min tanke är att om Alias läggs ner efter den här säsongen kan Night Stalker förnyas för en till säsong. Det är min plan.
Numb3rs
En helt ok serie. Jag blir inte ens lite glad när ett nytt avsnitt kommer, men när jag ser det uppskattar jag det.
One Tree Hill
Oj vilken säsongsavslutning! Äh vilket säsongspremiär... Serien är bra, men inte Tyler Hilton bra. Tyler Hilton är bäst. Kan serien någonsin leva upp till att ha en av mina favoritartister med, utan att ha med honom?
Men den är bra, i vilket fall som helst.
Out of Practice
Avsinitt 1 var inte så bra. Avsnitt 2 sög. Avsnitt 3 var roligt. Vi får se hur det blir.
Prison Break
Jag älskar Prison Break. Det har jag gjort ända sen jag läste om idén för serien för länge länge sedan.
Hur kan en fängelseserie vara mysig? Den är bara lugn och intressant hela tiden och det älskar jag med den.
Punk'd
Oftast ganska kul att se.
Jag tycker dock att det är ganska tråkigt att det är så mycket hip-hop artister för dom vet jag itne ens vilka det är.
Tv-skådisar är alltid kul, för dom känner jag alltid till mer eller minndre.
Det var serier A-P
Nu måste jag sova, så R-Z kommer imorgon