Detta, från dagens Ausiello, kan knappast anses vaar en spoiler:
Question: Any chance Veronica Mars exec producer Rob Thomas might bring on his former Cupid star, Jeremy Piven, for a cameo? After all, he's already used Paula Marshall and Jeffrey Sams on the show. — Barry
Ausiello: Let's ask Rob: "That idea has floated around my head quite a bit lately. I have not set those wheels in motion, but I'm awfully tempted. If I wake up and have a brainstorm about a cool way to get Jeremy, Paula and Jeffrey all into a great story line together, then I might give Jeremy a call." (Actually, he'll probably give Lloyd a call and he'll patch him through to Ari, er, Jeremy.) While we're on the subject of Rob T., don't forget to check out today's Insider for answers to all your burning questions about the new season.
Spoiler om kommande gästskådespelare
Jag blir lite rädd då det blir för mycket snack om gästskådespelare. Kevin Smith, Joss Whedon, Charisma Carpenter, Alyson Hannigan.. Och det faktum att RT vill göra en scen ihop med CC och AH. Visst, det är cool fast jag ser helst att de inte möts i VM-världen. Men om han sen också vill slå ihop andra skådespelare från andra serier, även om det är hans egen, så känns det för... okoncentrerat. Jag vill, i slutändan, bara koncentrera mig på VM. Inte på alla gästskådespelare trots att jag tycker det är sweet på en nivå.