adolvsson skrev:Man kan säkert förvränga sanningen lite så han har fel utan att det skadar ngn annan...
DET DÄR VAR INTE JAG!
I feel so violated... mmmmmm...
adolvsson skrev:Man kan säkert förvränga sanningen lite så han har fel utan att det skadar ngn annan...
adolvsson skrev:I feel so violated... mmmmmm...
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Haha, "aldrig mer", när skulle jag ha haft rätt hittills?
Du hyllade t ex mitt skägg igår. Det är aldrig fel.
Man kan säkert förvränga sanningen lite så han har fel utan att det skadar ngn annan...
Okej då. Men om jag gör det igen så kommer det ju vara fel om vi ska följa vad Sebbe säger, det kan bli lite jobbigt...
Zaxx skrev:Juno får 9/10, och 1/5 av mig.
Zaxx skrev:Det var ju jag som skrev "adolvssons" andra rad där.. tryckte på fel knapp.
Rombat skrev:Kalle kan inte citera spoilers ordentligt. Nu känns inte NCFOM så där rolig längre. Jag såg verkligen fram emot att se den. *Suck...*
Rombat skrev:Had you worried.
eriked skrev:Men... det där var elakt ju...stackars kalle
AKS skrev:Oops, skulle ändra, men råkade citera.
Rombat skrev:/me dreglar ännu mer. Robert Downey Jr. är klippt och skuren som Tony Stark. Och det känns som de går ganska fritt från kanon och skapar sitt eget, vilket känns bra i detta fallet.
noike skrev:Rombat skrev:/me dreglar ännu mer. Robert Downey Jr. är klippt och skuren som Tony Stark. Och det känns som de går ganska fritt från kanon och skapar sitt eget, vilket känns bra i detta fallet.
He still seems to be a cunt though. Som sig bör.
Rombat skrev:Zaxx skrev:Rombat skrev:
Helt okej film dock. 3,5 av 5
7 av 10 ?
Fyra av åtta grisar tyckte att filmen var grym... t.
noike skrev:Rombat skrev:Zaxx skrev:Rombat skrev:
Helt okej film dock. 3,5 av 5
7 av 10 ?
Fyra av åtta grisar tyckte att filmen var grym... t.
De andra fyra tyckte att den bara var tryffeial.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare