Rombat skrev:Nä, jag skippade de sugiga jävla emosäsongerna och hoppade rakt på den bra skiten.
Sluta, är du seriös alltså? xD

Rombat skrev:Nä, jag skippade de sugiga jävla emosäsongerna och hoppade rakt på den bra skiten.
Rombat skrev:sista 3. De första sug valpung.
HeY skrev: Jag förstår att jag inte kan hitta en ny BtVS men någon serie som har bra balans mellan drama och komedi måste väl finnas? Eller helt enkelt en riktigt bra dramaserie, men jag kan inte komma på någon. Hoppades på att någon här kanske visste någon bra.
Serier jag inte vill ha rekommenderade:
Homicide, vill se något fräschare
Sopranos, ska se senare, samma gäller Oz
Machoserier i stil med Rescue Me
Ologiska actionserier i stil med 24 och PB
Farscape (om nu någon skulle få för sig det)
Allt som innehåller ordet CSI i titeln
HeY skrev:Mmm, jag har funderat på Farscape men jag är inte säker. Försökte se piloten en gång men orkade inte se klart för det engagerade inte - om det berodde på serien eller mitt humör för tillfället vet jag inte. Dock tror jag att mupparna skulle störa med enormt.
noike skrev:The Buffster skrev:CheeseGuy skrev:HeY skrev:CheeseGuy skrev:danneman skrev:noike skrev:Vad jag kommer på direkt så där är fortfarande standradrekommendationerna jag gett i år. Friday Night LIghts, West Wing, Spooks, Ghost Squad, the Wire.
Spooks och West Wing har jag sett rätt mycket på TV. Friday Night Lights låter inte riktigt som min stil
Skit i det, den är jäkligt bra och bör ges en chans.
Wonderfalls också, som sagt. Världens bästa serie.
VM är bättre än Wonderfalls.
Fniss.
Jag instämmer i fnisset.
Jag höjer fnisset med ett gapskratt eller fem.
noike skrev:Ja. Se Slings & Arrows. Hur kunde jag glömma den?
XY skrev:Woderfalls är på väg hem, så om några veckor så kommer jag att ha en mer välgrundad uppfattning. Till dess håller jag på VM, som trots allt är bättre än de allra flesta tv-serier, även de bra.
XY skrev:XY skrev:Woderfalls är på väg hem, så om några veckor så kommer jag att ha en mer välgrundad uppfattning. Till dess håller jag på VM, som trots allt är bättre än de allra flesta tv-serier, även de bra.
Nu sett Wonderfalls, och jag håller fortfarande på VM. Den, Wonderfalls, har några stora plus, inte minst att Jaye är så söt att man dör varje gång hon säger eller gör något, men dras med problemet att det är en komedi (med tunga inslag av alla-blir-lyckliga-till-slut och otrovärdiga beteenden).
Den fick mig att få upp ögonen för Joan of Arcadia som är ett av mina nästa projekt.
lilith skrev:Wonderfalls!
RalfiParpa skrev:Brotherhood.
AKS skrev:Jag är en av få här som inte ser storheten alls i Wonderfalls... Jag tyckte den var bra och charmig, men det är många serier jag tyckt det om så den var inget speciellt för mig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare