The Ankh skrev:Nån som har en bra torrent på säsong 1?
With regard to Nathan Fillion, whoever he is, he is in line to be screen tested for a role........in Torchwood.
Not Who...or so Im told.
Torchwood" is an anagram of "Doctor Who". When the first series of "Doctor Who" (2005) was being made, television pirates were desperate to acquire the preview tapes. One of the people in the office had the idea of labeling the tapes with the anagram "Torchwood" rather than "Doctor Who", as a security measure to disguise the tapes when they were delivered from Cardiff to London. Writer Russell T. Davies liked this idea so much that it later inspired him to use it as a title when creating this spin-off series.
Tam skrev:15-19 juni! Då blir det 5 x Torchwood, säger myepisodes!
sfinx skrev:Idag kommer första. Får se hur jag klarar av det här med att spara alla fem och se på en och samma gång...vilket skulle bli om en vecka om jag jag vill se det i lugn och ro.
14:15–15:00
Torchwood - Asylum
By Anita Sullivan. The Torchwood team investigate after a strange teenage girl is arrested
Torchwood - Golden Age
By James Goss. The Torchwood team go to Delhi on the trail of a dangerous energy field.
The Dead Line
By Phil Ford. Torchwood investigate when people start falling into coma -like trances.
sfinx skrev:Jag kommer inte åt dem, vad saknar jag?
brainslicer skrev:sfinx skrev:Jag kommer inte åt dem, vad saknar jag?
Bara första episoden man kommer åt, ep 2 och 3 imorgon och övermorgon.
För att lyssna på BBC radio live eller använda Listen knappen behöver du BBC iPlayer, men borde ploppa upp instruktioner att man behöver den och hur installera. Gör de inte de om du trycker på Listen eller Listen Live knapparna?
Eller titta lite längre ner på sidan så kan du tanka ner den som .mp3 (trots att det står UK only så kunde jag ta hem den)
sfinx skrev:Tack!
brainslicer skrev:sedan dom där 5 episoderna 20-24 juli
http://www.tvrage.com/Torchwood/episode_guide
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]