Doctor Who will return for a fourth series in 2008, executive producer and writer Russell T Davies has confirmed.
But he refused to say whether the star of the hit sci-fi show, David Tennant, would return in the lead role.
The third series, which co-stars Freema Agyeman as new assistant Martha Jones, starts on BBC One on 31 March.
AKS skrev:YAAAAAAAAAAY! :lovebunny:
Nån som vet nåt om S3-start än? Iofs fick man väl inte reda på LoM förrän veckan innan, men who knows?
noike skrev:"starts on BBC One on 31 March" borde vara en bra ledtråd.
HippieSpellan skrev:jay, trott att det är jag som är knäpp som inte hittat dem! eller är jag knäpp, hur länge är billie piper med?
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:jay, trott att det är jag som är knäpp som inte hittat dem! eller är jag knäpp, hur länge är billie piper med?
(spoiler supermegaspoiler) Andra säsongens final är hennes sista avsnitt. Vilket gör julavsnittet för 2006 till det första utan henne. Och nästa vecka är det premiär för nya kompanjonen, det ser jag ruskigt mycket fram emot. Ruskigt!
HippieSpellan skrev:Im so looking forward to it, han verkade söt den nya=)
adolvsson skrev:Jag vet inte om du felstavat eller missuppfattat eller pratar om den nya doktorn men ifråga om nya kompanjonen så... hon. Och ja. Jag gillar vad jag sett av henne.
Älskade Rose, och hennes avsked var starkt, men ombyte förnöjer. Ska bli spännande, det här.
gaspode: Du glömde en. GLÖMDE! Skäms.
HippieSpellan skrev:jag pratar självklart om den nya doctornden nya tjejen vet jag inget om, henne får jag ta som det kommer helt enkelt. Jag gillade eccleston hur mkt som helst, men han var en aningens för gammal för rose tyckte jag. Väldigt smidig övergång från ecce till den nya imo
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:jag pratar självklart om den nya doctornden nya tjejen vet jag inget om, henne får jag ta som det kommer helt enkelt. Jag gillade eccleston hur mkt som helst, men han var en aningens för gammal för rose tyckte jag. Väldigt smidig övergång från ecce till den nya imo
Heh, mitt i allt kompanjonsnack, jag hänger inte med i svängarna. Swisch, swooosch.
Men ja, jag håller med. Eller om han var för gammal för Rose har jag nog ingen åsikt om, vad dom hade var fint men jag såg det aldrig som romantiskt eller potentiellt förhållandematerial.
Annars håller jag med. Smidig övergång, och en bra ny doktor. Jag var otroligt förtjust i Eccleston, han är en grym skådis och blev min första riktiga doktor, men Tennant har visat sig vara både ett och två strå vassare. Skapat en karaktär med båda mycket mörker och mycket ljus, och kan dessutom balansera bitarna ordentligt. Julavsnittet 2005, hans första, var en riktigt häftig introduktion.
gaspode skrev:och hon postade efter att jag editerat de andra, så jag glömde inte, jag missade.
HippieSpellan skrev:jag tycker ändå inte att det är en spoiler, det är som att säga att det kommer finnas vampyrer i btws
gaspode skrev: kanske som att berätta att Cordy inte är med efter S3 av Buffy.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare